Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Afzetters! Die Classic WaW maps heb ik al! Ik had Hardened Edition gekocht. NAAIERS!

Dat zijn ze sowieso al. Gewoon oude maps verkopen voor 15 euro. Ik heb WaW ook, dus waarvoor zou ik nu deze map pack kopen? Ik doe 't sowieso niet, maar al zou ik toch zo gek zijn.

Oh en ze zeggen in dat filmpje dat als je collectors edition hebt Moon gratis krijgt, dus waarschijnlijk jij ook.

Bewerkt: door Yannick(NL)
Geplaatst:

Als je de Hardened edition of Prestige Edition hebt van Call of Duty: Black Ops moet je als het Rezurrection pack is uitgekomen naar je download geschiedenis gaan en dat pack opnieuw downloaden. Als je dan Black Ops opstart zal je ook toegang hebben tot de map moon!

Geplaatst:

Misschien wel heel snel, maar ik vond wel een interessant artikeltje voor de fans van Treyarch :puh:.

Treyarch is begonnen met het werken aan Call of Duty 9, die momenteel de codenaam Iron Wolf draagt.

2 'bronnen':

http://community.4gamers.be/blogs/13/Call-of-duty-iron-wolf

http://www.gamed.nl/view/90697

Het zijn geen officiële bronnen, maar de kans was wel vrij groot dat Treyarch ook aan de COD na MW3 ging werken, dus het kan wel eens kloppen. Of die COD ook Iron Wolf gaat noemen is een ander verhaal. Ik hoop iig van niet, klinkt beetje vreemde naam.

Geplaatst:

Als je de Hardened edition of Prestige Edition hebt van Call of Duty: Black Ops moet je als het Rezurrection pack is uitgekomen naar je download geschiedenis gaan en dat pack opnieuw downloaden. Als je dan Black Ops opstart zal je ook toegang hebben tot de map moon!

Das wel vet! ;)

Geplaatst:

Misschien wel heel snel, maar ik vond wel een interessant artikeltje voor de fans van Treyarch :puh:.

Treyarch is begonnen met het werken aan Call of Duty 9, die momenteel de codenaam Iron Wolf draagt.

2 'bronnen':

http://community.4ga...-duty-iron-wolf

http://www.gamed.nl/view/90697

Het zijn geen officiële bronnen, maar de kans was wel vrij groot dat Treyarch ook aan de COD na MW3 ging werken, dus het kan wel eens kloppen. Of die COD ook Iron Wolf gaat noemen is een ander verhaal. Ik hoop iig van niet, klinkt beetje vreemde naam.

Ik ben blij dat het een een gerucht is. Het zal toch niet waar zijn dat ze nu al met een nieuwe COD bezig zijn, maken ze zich druk over hun verkoopcijfers ofzo? :{

Geplaatst:

Er zijn echter wel 2 video's al verwijderd door Activision die gaan over COD 9, dus het kan wel degelijk kloppen dat ze er al mee bezig zijn. Maar of het Iron Wolf gaat noemen betwijfel ik.

Volgens mij maken ze zich ook wel druk over hun verkoopcijfers xD, waarom maken ze anders VIER mappacks elk voor 15 euro (behalve de laatste, maar die is alleen gratis voor de Hardened Edition).

Geplaatst:

Ik ben blij dat het een een gerucht is. Het zal toch niet waar zijn dat ze nu al met een nieuwe COD bezig zijn, maken ze zich druk over hun verkoopcijfers ofzo? :{

Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ze al bezig zijn aan een nieuwe Call of Duty. Het zal nu in het stadium zijn dat het nog totaal niet speelbaar is maar het verhaal, de ideeën etc zullen al wel op tafel liggen en al worden uitgewerkt. Ze besteden er toch wel elke keer 2 jaar aan om een Call of Duty te maken. Dat heb je als er meerdere studio's aan werken.

Geplaatst:

Ze gebruiken toch overal al codenamen, kijk naar Wii U (Project Cafe) of Kinect (Project Natal).. You see? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...