Axelectric_ Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 De intro is langer dan het eigenlijke fimpje Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Ja. Ik heb hier een fullgameplay Firing Range S&D. Enjoy! Reageren
PrioX Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Ziet er goed uit! Hoe heb je het opgenomen? Gewoon met het Theater een aan elkaar gemonteerd met YouTube Video Bewerker? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Daarjuist eens een potje Sabotage gedaan in Stadium, was echt leuk, eindigde wel maar met 19-14. Zeker een gamemode die ik nog es ga spelen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Je moet 's Headquarters proberen met Double XP. Awesome Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Ziet er goed uit! Hoe heb je het opgenomen? Gewoon met het Theater een aan elkaar gemonteerd met YouTube Video Bewerker? Helemaal correct! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ymC7y-M-Tlo Mijn eerste game nadat ik op vakantie was gegaan, alleen het renderen is niet goed gegaan, waardoor hij af en toe ineens versneld XD .Nu even uitvogelen hoe ik Sony Vegas Pro gratis kan krijgen dan kan ik alles wat scherper maken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 (bewerkt) Nice gameplay. Idd, wel grappig. Bewerkt: 16 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 (bewerkt) Nice gameplay. Idd, wel grappig. Als je het wilt kan ik ook voor jouw recorden. Verder word ik de laatste tijd elke keer genaaid door CoD, dus krijg ik niet genoeg "goede" gameplay.... misschien dat ik wel binnenkort een gamebattles match ga uploaden. Vanavond is mijn video waarin ik 100+ ga geüpload, waarin te zien is hoe overpowered de famas was. Een gameplay uit december is het.... Edit: Ik heb hem sneller kunnen renderen; (Hij moet nog even verwerken) http://www.youtube.com/watch?v=vzq_nBh3hG0 Bewerkt: 16 augustus 2011 door >$bram$< Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Daarjuist nog eens Sabotage gedaan, weer op Stadium. Had de bom met succes kunnen planten, en de vijand kon hem lekker niet defusen, eindigde met 6-2. Reageren
Niiek Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Sabotage is de leukste gametype op black ops vind ik ;p Reageren
vice Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Idd, jammer dat niet zoveel mensen het spelen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik haat Sabotage. Geef mij maar Search of Domination. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 (bewerkt) @ Bram: Bij deze gameplay vind ik de scherpte en de brightness te hoog. Ik ga misschien zelf ook Capture Card kopen. Van 30 euro bij Onderdelenhuis. Edit: IK rijd morgen ff langs. Bewerkt: 16 augustus 2011 door NickOwnage Reageren
R-fl3x Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Sabotage is de leukste gametype op black ops vind ik ;p Vind ik ook, ikzelf vind S&D zeer leuk, maar ik word altijd best rap gedood, en Sabotage is een soort S&D maar dan met respawnen en maar 1 ronde imo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.