Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien een stomme vraag hoor, maar waar kun je precies de edition kopen/bestellen die alle 4 zombie maps heeft van WaW?

De limited editie had dat toch alleen? Zo ja, waar is die te bestellen?

Bij GameMania nog wel..

De nedgame ook wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb ergens gelezen dat de 4 zombie maps van in COD: WaW ook naar deze Black Ops komen. Zitten deze er dan bij als je de disk koopt of kan je ze later nog downloaden?

Zit bij de hardened edition

En de Prestige Edition. Weet niet of je ze naderhand nog kan downloaden. Maar wil je ze wel echt, want dan kan je net zo goed WaW gaan spelen voor Zombies.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb ergens gelezen dat de 4 zombie maps van in COD: WaW ook naar deze Black Ops komen. Zitten deze er dan bij als je de disk koopt of kan je ze later nog downloaden?

Zit bij de hardened edition

Dus bij de gewoone disk zitten ze niet? En komen ze later niet in de psnstore te staan. Of is daar niks over bekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog waar ik de hardened edition kan bestellen? Bij Gamemania is hij uitverkocht en bij Nedgame kan ik hem niet vinden.

Bij NedGame zijn ze nog te bestellen, misschien een stomme vraag maar moet ik hem persee op halen in een dichtsbijzijnde winkel of kan ik het via Nedgame ook thuis bezorgt krijgen? Lijkt me wel toch?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb ergens gelezen dat de 4 zombie maps van in COD: WaW ook naar deze Black Ops komen. Zitten deze er dan bij als je de disk koopt of kan je ze later nog downloaden?

Zit bij de hardened edition

Dus bij de gewoone disk zitten ze niet? En komen ze later niet in de psnstore te staan. Of is daar niks over bekend?

Aleen bij de hardenend edition of hoger ja. of ze in de psn store komen zou ik niet weten...

Link to comment
Delen op andere websites

Meer info over 'COD Pints/Money':

Earning money

How to get the money fast, you ask? That's up to you, as there are basically three ways of doing it. 1) Just play the game like you were used to. It will not earn you money fast, but you will be awarded money nonetheless. 2) Secondly you can easily earn a lot of money with the new Wager Matches ». You bet a set amount of COD Points to wager that you will be in the top 3 players of that game. If not, you lose your money. If you are, you will earn a big sum of COD Points. 3) You can also do contracts, a new feature that's a lot like the default "do x-amount of headshots with this weapon" challenges, but with a twist. Contracts include challenges like "call in 2 napalm strikes in one match, without 40 minutes of play time". You need to buy these contracts and when you fail you loose your money. But if you complete them, you will be awarded both XP and COD Points. By the looks of it, every 24 hours you can pick from a new set of contracts.

Bron.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...