Jimmiefitz Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Ja, ik vind het fantastisch, het gaat snel in lobbies en geen Ghost en/of Second Chance. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Wél alleen ziek harde pro's die het spelen. 'k word dik geneukt daar.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik had meer last van Campers en Noobtubers, aan Campers kunnen ze niks doen denk ik maar haal toch echt de Grenade Launcher uit de game. Wordt er soms helemaal gek van. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 Is er iemand die nog iets volgt van die Mystery Man op Ascension? Ik geloof toch nog dat er een stap is na die Death machines.. ^^ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2011 (bewerkt) Hoe upload je die videos van theater naar je pc?? Ik had meer last van Campers en Noobtubers, aan Campers kunnen ze niks doen denk ik maar haal toch echt de Grenade Launcher uit de game. Wordt er soms helemaal gek van. Ik gebruik die Grenade Launcher in Nuketown / Firing Range je haalt er toch meer kills mee BTW ik ben fking slecht met Commando geef mij maar een Famas en Famas is toch weer terug als de oude geworden? Bewerkt: 23 augustus 2011 door BiglifeRPG Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Je kan ze alleen uploaden naar CallofDuty.com of naar Youtube. Ga naar Callofduty.com Registreer je met je msn/email die je ook gebruikt voor je PS3/Xbox360 account. Meld je aan bij Youtube.com Link de accounts vanaf callofduty.com Maak een clipje op de Xbox360/PS3 die niet langer dan 30 seconden is. Laad het clipje. Render het clipje. En het staat zo'n 5 minuten later op je Youtube account. ____________________________________________________________________ Wil je je filmpjes op de computer van je Theater? Die alles wat hierboven staat en gebruik: www.keepvid.com Om de filmpjes vanaf Youtube te downloaden. Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Ben nu even met de Campaign bezig. Ik heb hem allang uitgespeeld, maar ben even lekker wat Achievements aan het halen. Heb er vanmiddag al 5 achievements bij gekregen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Heeft iemand al Moon gespeeld? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Ok, daarnet weer even Express gespeeld. Volgens mij ontwijk ik altijd de pro's ofzo. Ik heb altijd makkelijke vijanden! Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 (bewerkt) Nou dan zal jij wel mazzel hebben Bram. Ik heb nu al weer 8 Achievements gehaald vandaag in Black Ops :$ Bewerkt: 23 augustus 2011 door Flokkert Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Nou dan zal jij wel mazzel hebben Bram. Ik heb nu al weer 8 Achievements gehaald vandaag in Black Ops Nice, en inderdaad ik heb gewoon mazzel denk ik. Elke keer speel ik tegen lage levels. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Ik speel nu vooral die 'DLC' playlist, is echt leuk om eindelijk nog eens de maps van First Strike te spelen, ik zie Stadium en Kowloon nog amper. Oh, en het is misschien een best domme vraag, maar wat houdt dat 'CoD XP' gedoe eigenlijk precies in? :$ Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Hier een zieke nade uit een 2 vs 2 clan match.... http://www.youtube.com/watch?v=8IilWe-Ar44 Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Pff, ben nu bezig om alle Intels te verzamelen. Best wel saai om alle missies weer te spelen, maar ik ga meteen voor 2 achievements. Ik weet de namen niet van de Achievements maar je moet alle Intels hebben en je moet zoveel kills met crossbow hebben in de campaign. Gaat heerlijk met die achievements. Maar ik ga morgen verder want je wordt er best wel moe van. :$ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2011 Hier een zieke nade uit een 2 vs 2 clan match.... *filmpje* Nice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.