Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nu je het zegt. Ik zat dus net nog bezig met BO, haalde First Blood triple kill op Array, ik was toen meteen geleft maar die match moet uitgespeeld zijn voordat je er iets uit kan halen om in je File Share te steken dus ging ik even CT doen en ik heb net mijn 360 uitgezet. Was helemaal vergeten te recorden en renderen. Morgen doe ik hem dan even :puh:

Geplaatst:

Heeft iemand al Moon gespeeld?

Ik.. het is best wel leuk. Maar in het begin weet je niet wat je moet doen. Want je begint op de aarde dan hoor je zo'n Nuke geluid en beginnen die zombies gek te worden. Dan moet je met de teleporter naar de maan en dan ben je daar. Ik kon eerst niks vinden en liep wat rond daar is geen zuurstof dus ga je dood dus ik probeerde het met xbox live te doen en daar na het teleporten sta je voor een kast met een maanpak. Die moet je aandoen en dan kun je er wel tegen. Ik vind dit de beste map tot nu. Echt een hele leuk afwisseling. Ik ben geen echte Nazi Zombie speler maar deze map is wel leuk. Alleen wel jammer dat ze online telkens leaven. Ben je in je eentje bij ronde 5.. :cya:

Geplaatst:

Heeft iemand al Moon gespeeld?

Alleen wel jammer dat ze online telkens leaven. Ben je in je eentje bij ronde 5.. :cya:

Dat is misschien omdat anderen het ook nog niet goed snappen, en dan maar leaven :puh:.

Zal wel beter worden als ze wat meer Moon hebben gespeeld (denk ik).

Maar dit lijkt me ook nog wel een leuke mappack, als ik op een site een wedstrijd zie om deze te winnen voor PC, ga ik weer meedoen. Vooral dan voor 'Moon'.

Geplaatst:

Nu je het zegt. Ik zat dus net nog bezig met BO, haalde First Blood triple kill op Array, ik was toen meteen geleft maar die match moet uitgespeeld zijn voordat je er iets uit kan halen om in je File Share te steken dus ging ik even CT doen en ik heb net mijn 360 uitgezet. Was helemaal vergeten te recorden en renderen. Morgen doe ik hem dan even :puh:

Geplaatst:

Je kan ze alleen uploaden naar CallofDuty.com of naar Youtube.

Ga naar Callofduty.com

Registreer je met je msn/email die je ook gebruikt voor je PS3/Xbox360 account.

Meld je aan bij Youtube.com

Link de accounts vanaf callofduty.com

Maak een clipje op de Xbox360/PS3 die niet langer dan 30 seconden is.

Laad het clipje.

Render het clipje.

En het staat zo'n 5 minuten later op je Youtube account.

Wil je je filmpjes op de computer van je Theater?

Die alles wat hierboven staat en gebruik: www.keepvid.com

Om de filmpjes vanaf Youtube te downloaden.

Paginaterug..

Geplaatst:

Als je ronde 9000 haalt staat ongetwijfeld je hele scherm vol met nazi zombies.. Dikke fake.

Tussen de rondes door heb je kans dat je er zo bij staat, of dat ie een crawler heeft, maar dit is natuurlijk photoshop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...