Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik weet dat iemand op Ascension 150 heeft gehaald, daar heeft ie toen ook een video van gemaakt.

Maar naar de leaderboards kijken heeft geen zin want de echte records zijn allemaal solo gehaald.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je ronde 9000 haalt staat ongetwijfeld je hele scherm vol met nazi zombies.. Dikke fake.

Tussen de rondes door heb je kans dat je er zo bij staat, of dat ie een crawler heeft, maar dit is natuurlijk photoshop.

Ik zal wel ff een filmpje maken met je 'fake' en 'photoshop' :bonk:

*kuch*http://www.xfire.com/video/4c9dbb/*kuche*

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Als je ronde 9000 haalt staat ongetwijfeld je hele scherm vol met nazi zombies.. Dikke fake.

Tussen de rondes door heb je kans dat je er zo bij staat, of dat ie een crawler heeft, maar dit is natuurlijk photoshop.

Fake, als je in ronde 9001 bent spawnen de zombies 10x zo snel en zou je het nooit tot de MP40 redden met gewoon een AUG..

Geplaatst:

Fake, als je in ronde 9001 bent spawnen de zombies 10x zo snel en zou je het nooit tot de MP40 redden met gewoon een AUG..

Op computer heb je toegang tot de console. En in zombies kan je cheatmode en developermode aanzetten en kan je bijna alles regelen. Wapens, Health, Money..

Geplaatst:

Dan is het nog steeds niet legit als je cheats gebruikt..

Cheaten is noob. Kun je anders niet winnen ofzo? Dat vind ik het zelfde met 15th prestige hacks, kun je het zelf niet?

Het is geen cheaten, het gaat alleen in solo zombie mode.. Alles wat ik gebruikt heb zit al in het spel.

Geplaatst:

Op computer heb je toegang tot de console. En in zombies kan je cheatmode en developermode aanzetten en kan je bijna alles regelen. Wapens, Health, Money..

Geplaatst:

Command 'sv_cheats' kan je op 1 of 0 zetten. Je kan godmode enzo alleen gebruiken als dat op 1 staat.. Als zoiets illegaal is waarom laten ze het er dan gewoon in zitten.. ?

Geplaatst:

Heb nooit gezegd dat het illegaal is. En als ze die ronde niet eerlijk gehaald hebben hoeven ze er niet mee te pronken vind ik..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...