TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Moet je de leaderbords eens bekijken? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Die zijn toch hacked... Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 @Nickownage ik had niks te doen en wou ff een video maken dus daar Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 Ik weet dat iemand op Ascension 150 heeft gehaald, daar heeft ie toen ook een video van gemaakt. Maar naar de leaderboards kijken heeft geen zin want de echte records zijn allemaal solo gehaald. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 (bewerkt) Als je ronde 9000 haalt staat ongetwijfeld je hele scherm vol met nazi zombies.. Dikke fake. Tussen de rondes door heb je kans dat je er zo bij staat, of dat ie een crawler heeft, maar dit is natuurlijk photoshop. Ik zal wel ff een filmpje maken met je 'fake' en 'photoshop' *kuch*http://www.xfire.com/video/4c9dbb/*kuche* Bewerkt: 24 augustus 2011 door Shotyoudie Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 In je eentje naar ronde 9001 dikke fake. En dan maar 80000 punten hebben. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 (bewerkt) Gisteren nog even Ascension Solo gedaan, dit kwam eruit: Bewerkt: 25 augustus 2011 door R-fl3x Reageren
Niiek Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Als je ronde 9000 haalt staat ongetwijfeld je hele scherm vol met nazi zombies.. Dikke fake. Tussen de rondes door heb je kans dat je er zo bij staat, of dat ie een crawler heeft, maar dit is natuurlijk photoshop. Ik zal wel ff een filmpje maken met je 'fake' en 'photoshop' *kuch*http://www.xfire.com/video/4c9dbb/*kuche* Fake, als je in ronde 9001 bent spawnen de zombies 10x zo snel en zou je het nooit tot de MP40 redden met gewoon een AUG.. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Ik zal wel ff een filmpje maken met je 'fake' en 'photoshop' *kuch*http://www.xfire.com/video/4c9dbb/*kuche* Fake, als je in ronde 9001 bent spawnen de zombies 10x zo snel en zou je het nooit tot de MP40 redden met gewoon een AUG.. Op computer heb je toegang tot de console. En in zombies kan je cheatmode en developermode aanzetten en kan je bijna alles regelen. Wapens, Health, Money.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Dan is het nog steeds niet legit als je cheats gebruikt.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Cheaten is noob. Kun je anders niet winnen ofzo? Dat vind ik het zelfde met 15th prestige hacks, kun je het zelf niet? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Dan is het nog steeds niet legit als je cheats gebruikt.. Cheaten is noob. Kun je anders niet winnen ofzo? Dat vind ik het zelfde met 15th prestige hacks, kun je het zelf niet? Het is geen cheaten, het gaat alleen in solo zombie mode.. Alles wat ik gebruikt heb zit al in het spel. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Op computer heb je toegang tot de console. En in zombies kan je cheatmode en developermode aanzetten en kan je bijna alles regelen. Wapens, Health, Money.. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Op computer heb je toegang tot de console. En in zombies kan je cheatmode en developermode aanzetten en kan je bijna alles regelen. Wapens, Health, Money.. Command 'sv_cheats' kan je op 1 of 0 zetten. Je kan godmode enzo alleen gebruiken als dat op 1 staat.. Als zoiets illegaal is waarom laten ze het er dan gewoon in zitten.. ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Heb nooit gezegd dat het illegaal is. En als ze die ronde niet eerlijk gehaald hebben hoeven ze er niet mee te pronken vind ik.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.