R-fl3x Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Daarjuist even HQ met een vriend gedaan, had 3 captures en 15-11, echt leuk! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 (bewerkt) Even vraagje btw, ik heb een nieuw account aangemaakt en ik ben dus begonnen bij level 1 (logisch) dus eigenlijk is dat best een 'nooblevel', als ik dan een match join hoor ik toch bij andere lage level-dudes te zitten? Dit is iig niet het geval bij mij en ik vind het dan nog best jammer ook maar hoe is dit mogenlijk? Bewerkt: 1 september 2011 door TekaLoca Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Dat is gewoon ziek.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 september 2011 Rapport Geplaatst: 1 september 2011 Ja, ik heb ook ooit iemand gezien die 55d gespeelt had, maar misschien deelt iemand zijn account wel. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Even vraagje btw, ik heb een nieuw account aangemaakt en ik ben dus begonnen bij level 1 (logisch) dus eigenlijk is dat best een 'nooblevel', als ik dan een match join hoor ik toch bij andere lage level-dudes te zitten? Dit is iig niet het geval bij mij en ik vind het dan nog best jammer ook maar hoe is dit mogenlijk? Wegens het slechte matchmaking systeem van Call of Duty misschien? Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Ben nu CoD:BO aan het downloaden van steam, twee dagen gratis. Eens kijken of het nou leuker is dan Battlefield.. Reageren
vice Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Ben nu CoD:BO aan het downloaden van steam, twee dagen gratis. Eens kijken of het nou leuker is dan Battlefield.. Als je het vergelijkt met Battlefield is Call of Duty rommel. Maar ik speel alsnog liever COD omdat ik liever ietwat dezelfde 'gameplay' heb, dan dat ik per battlefield game aan zoveel nieuws gewoon moet worden. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 @Flokkert Als je kijkt op de MW2 Leaderboards zijn er gasten die in totaal iets van 300 dagen of zo gespeeld hebben.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 @Flokkert Als je kijkt op de MW2 Leaderboards zijn er gasten die in totaal iets van 300 dagen of zo gespeeld hebben.. Dat zijn puur no-lifers, voor degenen die het nog niet weten, het is Double XP Weekend! Jammer dat ik niks meer aan die XP heb, maar wel leuk om Nuketown 24/7 te doen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2011 Rapport Geplaatst: 2 september 2011 Ik ga nog vier dagen lekker no-life'en op BO :$ Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Ik ga nog vier dagen lekker no-life'en op BO :$ En wat ga je erna doen? :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Verder no-life'en zonder Double XP :$ Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 september 2011 Rapport Geplaatst: 3 september 2011 Verdomme, heb ik m'n Chopper zit er een Attack Heli in de lucht kan ik hem niet inzetten. Even later "Connection lost to Host". Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) Muahahaha! Ik doe nu Nazi Zombies op Moon, ik probeer een kei hoge score te halen Solo No Man's Land Edit: Zojuist een double kill gemaakt met Tomahawk Across Map op Summit! Bewerkt: 4 september 2011 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.