Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Even vraagje btw,

ik heb een nieuw account aangemaakt en ik ben dus begonnen bij level 1 (logisch) dus eigenlijk is dat best een 'nooblevel', als ik dan een match join hoor ik toch bij andere lage level-dudes te zitten? Dit is iig niet het geval bij mij en ik vind het dan nog best jammer ook maar hoe is dit mogenlijk?

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Even vraagje btw,

ik heb een nieuw account aangemaakt en ik ben dus begonnen bij level 1 (logisch) dus eigenlijk is dat best een 'nooblevel', als ik dan een match join hoor ik toch bij andere lage level-dudes te zitten? Dit is iig niet het geval bij mij en ik vind het dan nog best jammer ook maar hoe is dit mogenlijk?

Wegens het slechte matchmaking systeem van Call of Duty misschien?

Geplaatst:

Ben nu CoD:BO aan het downloaden van steam, twee dagen gratis. Eens kijken of het nou leuker is dan Battlefield..

Als je het vergelijkt met Battlefield is Call of Duty rommel. Maar ik speel alsnog liever COD omdat ik liever ietwat dezelfde 'gameplay' heb, dan dat ik per battlefield game aan zoveel nieuws gewoon moet worden.

Geplaatst:

@Flokkert

Als je kijkt op de MW2 Leaderboards zijn er gasten die in totaal iets van 300 dagen of zo gespeeld hebben.. :7

Geplaatst:

@Flokkert

Als je kijkt op de MW2 Leaderboards zijn er gasten die in totaal iets van 300 dagen of zo gespeeld hebben.. :7

Dat zijn puur no-lifers, voor degenen die het nog niet weten, het is Double XP Weekend! Jammer dat ik niks meer aan die XP heb, maar wel leuk om Nuketown 24/7 te doen. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Muahahaha! :) Ik doe nu Nazi Zombies op Moon, ik probeer een kei hoge score te halen Solo No Man's Land

Edit: Zojuist een double kill gemaakt met Tomahawk Across Map op Summit!

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...