Djmaddox Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) OMG, Maak alsjeblieft nooit meer foto's met je mobiel van een TV. Ziet er niet uit OT: Iemand hier die het nog op de PC speelt? Bewerkt: 4 september 2011 door Kai-ShockWave Foto's verwijderd uit quote. Reageren
vice Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 @hierboven, ik . Zippie_Zampa is mijn steam denk ik. Ben er wel niet goed in maar ja. (en ik ben nu de komende paar dagen niet zo in de stemming om te spelen ). Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 (bewerkt) OMG, Maak alsjeblieft nooit meer foto's met je mobiel van een TV. Ziet er niet uit OT: Iemand hier die het nog op de PC speelt? Jij ziet er niet uit. :$ Ik maakt zelf wel uit of ik wel of niet foto's maak met m'n mobiel. Bewerkt: 4 september 2011 door Kai-ShockWave Foto's verwijderd uit quote. Reageren
GTA-top Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Kan iemand mij uitleggen hoe je bij de zombie mode de developer mode doet en de cheats van rondes geld enz. gebruikt? Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Kan iemand mij uitleggen hoe je bij de zombie mode de developer mode doet en de cheats van rondes geld enz. gebruikt? Youtube is your friend! Reageren
GTA-top Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Kan iemand mij uitleggen hoe je bij de zombie mode de developer mode doet en de cheats van rondes geld enz. gebruikt? Youtube is your friend! Daar kan ik niks in vinden van de developer mode ingaan en geld,ronden enz. veranderen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 23 - 5 op Firing Range in TDM. Had een Triple Kill met Napalm Strike. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 23 - 5 op Firing Range in TDM. Had een Triple Kill met Napalm Strike. .. weer prestige 8, bedankt Double XP & Nuketown 24/7 Reageren
commando Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 ben volgens mij nog level 48 moet eerlijk zeggen vind het zonde, dat ik het gekocht heb vind het nagenoeg hetzelfde als MW2 --- tijdje terug deed ik mee in een BlackOps Compo, bij de BeneluxLan... we hadden nog gewonnen ook ( al was het niet door mij ) Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Speel je domination, gaat je hele team zonder 1 vlag te cappen met Ghost in ene hoekje zitten, moet ik in mijn eentje 1 vlag verdedigen en cappen. Mensen moeten een keer beseffen dat ze zo de game verpesten! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik speel meer voor de kills, maar ga niet in een hoekje zitten. Die vlaggen, bommen etc. boeien me niet zo erg. Behalve bij S&D dan.. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 23 - 5 op Firing Range in TDM. Had een Triple Kill met Napalm Strike. Sorry dat jij natuurlijk weer veel beter had gekund hoor.. --' Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik speel meer voor de kills, maar ga niet in een hoekje zitten. Die vlaggen, bommen etc. boeien me niet zo erg. Behalve bij S&D dan.. Nou... Maar ik ben er wel achter gekomen dat Jordan voor geen meter normaal kan schieten. Zondag ofzo speelde ik Nuketown 24/7 en moest tegen Jordan aangezien hij niet in de party zat. En hij heeft me een paar keer gekild en ik hem ook. Maar sprayen joh met z'n AK74U en dan had 'ie er ook nog RF op. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 23 - 5 op Firing Range in TDM. Had een Triple Kill met Napalm Strike. Sorry dat jij natuurlijk weer veel beter had gekund hoor.. --' Zeg ik dat? Ik speel meer voor de kills, maar ga niet in een hoekje zitten. Die vlaggen, bommen etc. boeien me niet zo erg. Behalve bij S&D dan.. Nou... Maar ik ben er wel achter gekomen dat Jordan voor geen meter normaal kan schieten. Zondag ofzo speelde ik Nuketown 24/7 en moest tegen Jordan aangezien hij niet in de party zat. En hij heeft me een paar keer gekild en ik hem ook. Maar sprayen joh met z'n AK74U en dan had 'ie er ook nog RF op. Dus omdat ik niet zo straight kan schieten met mijn 74u schiet ik over het algemeen gewoon slecht? En ik weet serieus niet wat je bedoeld onder sprayen maar het enige wat ik doe is mikken naar je poppetje en schieten.. verder doe ik niets speciaals? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik denk dat hij bedoelt dat je je wapen helemaal leeg schiet tot dat hij erbij neervalt.. Gewoon heel je ammo op één pesroon leeg knallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.