TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Dan spray ik helemaal niet.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik denk dat hij bedoelt dat je je wapen helemaal leeg schiet tot dat hij erbij neervalt.. Gewoon heel je ammo op één pesroon leeg knallen Bijna leeg. Het ging ongeveer zo: Lopen, enemy zien, richten, schieten en dan schieten van links naar rechts naar links naar rechts. Of andersom. Dus gewoon de enemy vol lood schieten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Zo speel ik echt niet jonge. Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Echt wel, heb de killcams zelfs gezien! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Jij kan zeggen wat je wil. Ik ''spray'' zowat nooit en als het dan wel gebeurd (dan wel met de uitleg over ''sprayen'' die jij gaf) ben ik gewoon gefrustreerd door bijv. slechte score en tegen jou zat ik niet helemaal slecht dus ik zie niet in waarom ik het zou gedaan hebben. En als we nu al gaan irritant doen omdat iemand zijn wapen gewoon even van links naar rechts laat gaan om zeker te zijn van een kill, vind ik het wel al zeer ver gaan.. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 (bewerkt) Interessant hoor. Bewerkt: 6 september 2011 door PunkyF00l Reageren
PrioX Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Wat maakt het uit? Iedereen doet het wanneer hij/zij Call of Duty speelt. Misschien heb je het zelf niet door maar de vijand wel. Dus het maakt totaal niet uit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Echt hé. Ik weet wel dat ik met mijn wapen van links naar rechts ga schieten als ik zeer gefrustreerd ben, zoals ik hierboven al gemeld heb.. Verder gebruik ik zowat nooit de 74u.. Reageren
commando Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 net nog potje gespeeld, heerlijk noobie spelen op een pub server M60 killstreak van 26 whaha in MW2 had ik nu mn nuke kunnen gooien Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 (bewerkt) Zo laatste dag van de vakantie. Gisteren double xp afgelopen. Misschien vandaag meer mw2 Bewerkt: 7 september 2011 door NickOwnage Reageren
commando Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Zo laatste dag van de vakantie. Gisteren double xp afgelopen. Misschien vandaag meer mw2 nade spots ftw Reageren
>$bram$< Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Dit keer geen mensen die spongebob nadoen en al mijn kogels absorberen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 QUAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!! Wie doe ik na? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Zo laatste dag van de vakantie. Gisteren double xp afgelopen. Misschien vandaag meer mw2 *filmpje* Moest je een objective kapotmaken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.