Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Hoe werkt dat theater mode eigenlijk precies? Je kunt gameplay recorden, maar kun je het ook uploaden naar youtube

zoals in Halo 3 of is daar nog niets over bekent?

Als je een game gespeelt hebt, ga je daarna naar het menu, Kies je theater mode en dan krijg de een lijst met de laatste 10 (of20) gespeelde games. Dan kan je er een kiezen en kan je zegmaar als free spectator de hele match kijken. en dus recorden

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=-MdLLi1veZI

ik verwacht NIKS van de game.

ik had een trailer gezien dat ze door een hol slopen en dat zag er dus zwaar nep uit,

alles was vierkant of half rond en afgehakt.

Daarnaast vlogen ze later in een heli en was er een mega explosie maar die zag er ook niet uit.

miss een leuke voor de pc maar lijkt mij niet waard voor de xbox360 zoals het geval wel was bij MW en MW:2 :(

Omg, dat is een heeel oude video, de eerste gameplay video. Daarop is blackops nog niet in goede kwaliteit getextuurd. Als je game uitkomt zijn de textures een stuk beter :D

Bewerkt: door shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe werkt dat theater mode eigenlijk precies? Je kunt gameplay recorden, maar kun je het ook uploaden naar youtube

zoals in Halo 3 of is daar nog niets over bekent?

Als je een game gespeelt hebt, ga je daarna naar het menu, Kies je theater mode en dan krijg de een lijst met de laatste 10 (of20) gespeelde games. Dan kan je er een kiezen en kan je zegmaar als free spectator de hele match kijken. en dus recorden

Ja daar was ik achter, (evengoed bedankt) alleen is het ook mogelijk je gameplay te uploaden naar youtube zoals in Halo 3? Of kan dat alleen naar een bepaalde site geupload worden, is daar al iets bekend over gemaakt?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Nice info over de Theater (Theatre?) Mode:

http://www.youtube.com/watch?v=iDLn5L_BZjE

Samengevat: Je upload je filmpjes dus naar de computer, daar kun je ze downloaden. Dan kun je ze gaan editen (met Sony Vegas ofzo), of wat je er dan ook mee wil en ze daarna uploaden naar Youtube. In goede kwaliteit. Geen HD PVR meer nodig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nice info over de Theater (Theatre?) Mode:

(flimpje)

Samengevat: Je upload je filmpjes dus naar de computer, daar kun je ze downloaden. Dan kun je ze gaan editen (met Sony Vegas ofzo), of wat je er dan ook mee wil en ze daarna uploaden naar Youtube. In goede kwaliteit. Geen HD PVR meer nodig :D

dat zou echt leuk zijn.

ik wil graag filmpjes editen en montages maken maar ik kan geen hd pvr maken.

is het misschien al bekent of je er een soort abonnement voor moet kopen net zoals xbox live snapje een maand bedrag?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...