Shotyoudie Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 (bewerkt) Hoe werkt dat theater mode eigenlijk precies? Je kunt gameplay recorden, maar kun je het ook uploaden naar youtube zoals in Halo 3 of is daar nog niets over bekent? Als je een game gespeelt hebt, ga je daarna naar het menu, Kies je theater mode en dan krijg de een lijst met de laatste 10 (of20) gespeelde games. Dan kan je er een kiezen en kan je zegmaar als free spectator de hele match kijken. en dus recorden EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=-MdLLi1veZI ik verwacht NIKS van de game. ik had een trailer gezien dat ze door een hol slopen en dat zag er dus zwaar nep uit, alles was vierkant of half rond en afgehakt. Daarnaast vlogen ze later in een heli en was er een mega explosie maar die zag er ook niet uit. miss een leuke voor de pc maar lijkt mij niet waard voor de xbox360 zoals het geval wel was bij MW en MW:2 Omg, dat is een heeel oude video, de eerste gameplay video. Daarop is blackops nog niet in goede kwaliteit getextuurd. Als je game uitkomt zijn de textures een stuk beter Bewerkt: 26 september 2010 door shotyoudie Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 (bewerkt) Hoe werkt dat theater mode eigenlijk precies? Je kunt gameplay recorden, maar kun je het ook uploaden naar youtube zoals in Halo 3 of is daar nog niets over bekent? Als je een game gespeelt hebt, ga je daarna naar het menu, Kies je theater mode en dan krijg de een lijst met de laatste 10 (of20) gespeelde games. Dan kan je er een kiezen en kan je zegmaar als free spectator de hele match kijken. en dus recorden Ja daar was ik achter, (evengoed bedankt) alleen is het ook mogelijk je gameplay te uploaden naar youtube zoals in Halo 3? Of kan dat alleen naar een bepaalde site geupload worden, is daar al iets bekend over gemaakt? Bewerkt: 26 september 2010 door frankyyguy Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Ik denk dat het op de hardeschijf van je console word gezet en het dan aan jou is om het via USB op je comp te zetten en zo het up te loaden via youtube. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Dat zou stom zijn. Ik denk dat het is zoals bij JC2. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Jammer geen Mulitplayer Achievements.. Reageren
GTA-top Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Kan iemand me dit uitleggen ? Klik Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Kan iemand me dit uitleggen ? Klik Wat wil je dat we er over uitleggen? Reageren
GTA-top Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Kan iemand me dit uitleggen ? Klik Wat wil je dat we er over uitleggen? Wat het inhoud Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Kan iemand me dit uitleggen ? Klik Wat wil je dat we er over uitleggen? Wat het inhoud Wat lastig zeg: Klik. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Kan iemand me dit uitleggen ? Klik Als je een server wilt, kan je er een kopen, unranked/ranked of een huren. Je kan geen server downloaden en op je eigen computer hosten. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Nice info over de Theater (Theatre?) Mode: http://www.youtube.com/watch?v=iDLn5L_BZjE Samengevat: Je upload je filmpjes dus naar de computer, daar kun je ze downloaden. Dan kun je ze gaan editen (met Sony Vegas ofzo), of wat je er dan ook mee wil en ze daarna uploaden naar Youtube. In goede kwaliteit. Geen HD PVR meer nodig Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Dat is Modern Warfare 1? Reageren
paul007 Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Dat is Modern Warfare 1? Als je nou slim bent bekijk je het filmpje eerst en reageer je daarna pas. Het gaat namelijk over de commentator die wat verteld over Black Ops. Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Nice info over de Theater (Theatre?) Mode: (flimpje) Samengevat: Je upload je filmpjes dus naar de computer, daar kun je ze downloaden. Dan kun je ze gaan editen (met Sony Vegas ofzo), of wat je er dan ook mee wil en ze daarna uploaden naar Youtube. In goede kwaliteit. Geen HD PVR meer nodig dat zou echt leuk zijn. ik wil graag filmpjes editen en montages maken maar ik kan geen hd pvr maken. is het misschien al bekent of je er een soort abonnement voor moet kopen net zoals xbox live snapje een maand bedrag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.