Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Dat is Modern Warfare 1?

Als je nou slim bent bekijk je het filmpje eerst en reageer je daarna pas. Het gaat namelijk over de commentator die wat verteld over Black Ops. :duh:

Ik heb het gekeken. Alleen luisterde ik niet naar wat er gezegd werd, ik zou op z'n minst gameplay tonen van hoe het werkt. En trouwens, dan vind ik het dom dat hij MW1 gebruikt; Gebruik BO gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is Modern Warfare 1?

Als je nou slim bent bekijk je het filmpje eerst en reageer je daarna pas. Het gaat namelijk over de commentator die wat verteld over Black Ops. :duh:

Ik heb het gekeken. Alleen luisterde ik niet naar wat er gezegd werd, ik zou op z'n minst gameplay tonen van hoe het werkt. En trouwens, dan vind ik het dom dat hij MW1 gebruikt; Gebruik BO gameplay.

Dat soort dingen doen ze heel vaak tegenwoordig, zo gek is het niet. Vooral als ze geen beelden bevatten en alleen info hebben. De gameplay beelden houden je nog een beetje bezig met het filmpje zodat het minder saai wordt.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

De vorige achievements/trophies waren niet officieel, DEZE dus wel!

@Zeer slimme mensen: Kijk eerst (LUISTER VOORAL) het filmpje (dat ik eerder postte) en zeg dan pas iets nuttigs...

Nieuwe trailer:

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt?

Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij.

krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps?

Link to comment
Delen op andere websites

is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt?

Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij.

krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps?

Ja, maar niet die van CoD5.

Link to comment
Delen op andere websites

is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt?

Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij.

krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps?

Ja, maar niet die van CoD5.

krijg je dan maar 1 map bij de normale versie?

Link to comment
Delen op andere websites

is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt?

Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij.

krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps?

Ja, maar niet die van CoD5.

krijg je dan maar 1 map bij de normale versie?

Ja, daarom heb ik Hardened Edition Gepre-ordered. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

De vorige achievements/trophies waren niet officieel, DEZE dus wel!

@Zeer slimme mensen: Kijk eerst (LUISTER VOORAL) het filmpje (dat ik eerder postte) en zeg dan pas iets nuttigs...

Nieuwe trailer:

heel erg vet! nu ga ik hem zeker halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 1 dag en 1 maand en dan Black Ops. :) Best wel zin in. Black Ops filmpjes gekeken. Ik ben blij dat ik hem gepreordered heb. Anders had ik daar dan in de winkel gestaan voor niks. Want zo''n beetje de hele stad wil hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 1 dag en 1 maand en dan Black Ops. :) Best wel zin in. Black Ops filmpjes gekeken. Ik ben blij dat ik hem gepreordered heb. Anders had ik daar dan in de winkel gestaan voor niks. Want zo''n beetje de hele stad wil hem.

ik kijk geen filmpjes want dan hem ik meer zin om hem te kopen en ik kan nu al niet wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...