Dakendak Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Dat is Modern Warfare 1? Als je nou slim bent bekijk je het filmpje eerst en reageer je daarna pas. Het gaat namelijk over de commentator die wat verteld over Black Ops. Ik heb het gekeken. Alleen luisterde ik niet naar wat er gezegd werd, ik zou op z'n minst gameplay tonen van hoe het werkt. En trouwens, dan vind ik het dom dat hij MW1 gebruikt; Gebruik BO gameplay. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 (bewerkt) Dat is Modern Warfare 1? Als je nou slim bent bekijk je het filmpje eerst en reageer je daarna pas. Het gaat namelijk over de commentator die wat verteld over Black Ops. Ik heb het gekeken. Alleen luisterde ik niet naar wat er gezegd werd, ik zou op z'n minst gameplay tonen van hoe het werkt. En trouwens, dan vind ik het dom dat hij MW1 gebruikt; Gebruik BO gameplay. Dat soort dingen doen ze heel vaak tegenwoordig, zo gek is het niet. Vooral als ze geen beelden bevatten en alleen info hebben. De gameplay beelden houden je nog een beetje bezig met het filmpje zodat het minder saai wordt. Bewerkt: 30 september 2010 door frankyyguy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) De vorige achievements/trophies waren niet officieel, DEZE dus wel! @Zeer slimme mensen: Kijk eerst (LUISTER VOORAL) het filmpje (dat ik eerder postte) en zeg dan pas iets nuttigs... Nieuwe trailer: Bewerkt: 1 oktober 2010 door Dr.McShizzle Reageren
Dakendak Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 (bewerkt) 'the f*ck. Veel customization mogelijkheden! Mooie trailer. Bewerkt: 1 oktober 2010 door Dakendak Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij. krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps? Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij. krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps? Ja, maar niet die van CoD5. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij. krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps? Ja, maar niet die van CoD5. krijg je dan maar 1 map bij de normale versie? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 is het al 100% zeker dat er een zombie mode in komt? Ja, en als je boven de normale versie koopt. De perstige edition of die ene met RC-XD erbij krijg je ook de COD5 zombie maps erbij. krijg je dus ook bij de normale versie zombie maps? Ja, maar niet die van CoD5. krijg je dan maar 1 map bij de normale versie? Ja, daarom heb ik Hardened Edition Gepre-ordered. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 is dat met die zombies coop? Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 De vorige achievements/trophies waren niet officieel, DEZE dus wel! @Zeer slimme mensen: Kijk eerst (LUISTER VOORAL) het filmpje (dat ik eerder postte) en zeg dan pas iets nuttigs... Nieuwe trailer: heel erg vet! nu ga ik hem zeker halen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Nog 1 dag en 1 maand en dan Black Ops. Best wel zin in. Black Ops filmpjes gekeken. Ik ben blij dat ik hem gepreordered heb. Anders had ik daar dan in de winkel gestaan voor niks. Want zo''n beetje de hele stad wil hem. Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Nog 1 dag en 1 maand en dan Black Ops. Best wel zin in. Black Ops filmpjes gekeken. Ik ben blij dat ik hem gepreordered heb. Anders had ik daar dan in de winkel gestaan voor niks. Want zo''n beetje de hele stad wil hem. ik kijk geen filmpjes want dan hem ik meer zin om hem te kopen en ik kan nu al niet wachten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 prestige edition is niet voor de pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.