Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Nog 1 dag en 1 maand en dan Black Ops. :) Best wel zin in. Black Ops filmpjes gekeken. Ik ben blij dat ik hem gepreordered heb. Anders had ik daar dan in de winkel gestaan voor niks. Want zo''n beetje de hele stad wil hem.

ik kijk geen filmpjes want dan hem ik meer zin om hem te kopen en ik kan nu al niet wachten.

Ja, echt hé? Laat dit topic dan voor jou ook maar rusten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meest geniale challenge ooit?

Klik.

Ik durf te wedden dat maar 2 mensen die snappen op dit gehele forum..

OMG, een challenge vernoemen naar jezelf..

Jd2020 is community manager bij Treyarch, wss verzint hij de challenges dus niet maar suckt gewoon fking hard in COD :puh: Ik vind 'm wel grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is trouwens wel een interessante analyse van die nieuwe trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=_VDyQtlCVb4

Allemaal obvious stuff wat je normaal gesproken ook wel ziet, maar niet zo bij stil staat.

Ik heb de game trouwens vandaag besteld voor de Xbox360. Voor maar €50,75 op deze site (nee, ik wil geen reclame maken, ik geef gewoon een tip om goedkoop aan het spel te komen zonder er €65 voor neer te leggen).

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Er is dus ook een motor waar je op kunt rijden :O

haha TLAD stijl.

ik kan echt niet meer wachte op deze game maar wel jammer dat ze weer noobtubes in multiplayer stoppen.

Noobtube is wel de duurste attachment. Maar toch is het weer makkelijk om hem erop te krijgen. Zal nooit zo ontzettend duur zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is dus ook een motor waar je op kunt rijden :O

haha TLAD stijl.

ik kan echt niet meer wachte op deze game maar wel jammer dat ze weer noobtubes in multiplayer stoppen.

Noobtube is wel de duurste attachment. Maar toch is het weer makkelijk om hem erop te krijgen. Zal nooit zo ontzettend duur zijn.

Jammer....

@GTA-top

dat zijn allemaal beelden uit Call of Duty Waw.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisterenavond was er op TV een 'gameprogramma' bezig, en daar bespraken ze ook COD Black Ops, ik heb tot nu toe alleen maar Modern Warfare's gespeeld, maar misschien ga ik deze toch ook wel eens proberen, hij lijkt me wel gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...