Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt, maar volgens mij lijdt Activision hier onder, en Treyarch niet. En als het alleen om Activision draait, verdienen ze het eerlijk gezegd ook een beetje :$

Ik had ook ergens gelezen dat het misschien in handen zou zijn van een of andere hacker. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar volgens mij lijdt Activision hier onder, en Treyarch niet. En als het alleen om Activision draait, verdienen ze het eerlijk gezegd ook een beetje :$

Ik had ook ergens gelezen dat het misschien in handen zou zijn van een of andere hacker. :{

ik hoop niet dat ie dan later uitkomt :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar volgens mij lijdt Activision hier onder, en Treyarch niet. En als het alleen om Activision draait, verdienen ze het eerlijk gezegd ook een beetje :$

Ik had ook ergens gelezen dat het misschien in handen zou zijn van een of andere hacker. :{

ik hoop niet dat ie dan later uitkomt :cry:

Waarom zou ie later uitkomen? Activision heeft nu al een paar miljoen uitgegeven om 9 november te promoten. Ook een enorme poster op Times Square.

No problem, what it was was, there was a guy in Alabama who allegedly stole a few copies of Black Ops from the printing press. HE sold one to MikeDaMak, kept one for himself, and was auctioning off another. Ungodly Leaker and us fellow x360iso'rs. found out about this and Ungodly and ComputerHealer went to his house to buy the game from him to leak it. It apparently was a legit disc. We were taking donations on 360iso to get the game (which was against forum rules) to attain the minimum $600 price. Josh Olin, TreyArch's Community Manager (Hi Josh, I know you're lurking.) told the feds and a few others about this. Ungodly and Computer showed up at the dude's house. There was no actual crime in place, the game was never in "our" hands. Computer took off with the disc, and apparently the Police took the game back and gave it back to TreyArch with no damage done. (Although, I'm sure Computer has a copy hidden somewhere.) The game will not be leaked for awhile. So kick back, roll a blunt and wait 'til it's closer to release day.

Dat schijnt tot nu toe het verhaal te zijn over het jatten van de 360 versie.

Blijkbaar heeft deze vent nog een Black Ops copy.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze zijn chill die wager matches ik denk dat ik ie volop ga spelen en natuurlijk S&D

Ik denk het ook. Al heb ik het niet zo op Free-for-all modes. Vind ik die ene dat je die Weapon Chains moet hebben we chill. En Sticks en Stones ofzo. Ook wel chill.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ze zijn chill die wager matches ik denk dat ik ie volop ga spelen en natuurlijk S&D

Ik denk het ook. Al heb ik het niet zo op Free-for-all modes. Vind ik die ene dat je die Weapon Chains moet hebben we chill. En Sticks en Stones ofzo. Ook wel chill.

ja Treyarch heeft echt zijn best gedaan en ik hoop dat SP ook heel vet word, die van MW2 vond ik een beetje belabberd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...