Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanmiddag was er zo een gast in HQ die in de muur zat vlakbij de HQ, hij kon niet beschoten worden maar hij kon ons wel makkelijk neerschieten.

Zulke mensen zijn echt hartstikke zielig.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Gun Game is leuk, alleen faal ik altijd bij de Crossbow en Balistic Knife.

One In The Chamber vind ik toch wel wat leuker:

http://www.youtube.com/watch?v=Qsm62v3vJCs

Ben daarnet is Prestige gegaan (nu 2de Prestige) en heb al m'n Custom Classes en Pro Perks nog :)

nice filmpje. ;)

@: Tomhagen: Heb ik ook, heb ik een mooie vind ik zelf. Zie ik de dag erna een leuk embleem en maak ik die na. Faalt die natuurlijk.. -.-

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Je moet wel ff nadenken bij mijn embleem ik heb een soldaat die gewoon staat dan zie je de zwarte schaduw achter hem maar dan met duivelvleugels.

Geplaatst:

Vanmiddag was er zo een gast in HQ die in de muur zat vlakbij de HQ, hij kon niet beschoten worden maar hij kon ons wel makkelijk neerschieten.

Zulke mensen zijn echt hartstikke zielig.

Een wall-breach.

Array:

Radiation:

http://www.youtube.com/watch?v=Xp00QUzNbQA&feature=player_embedded

Summit:

Ook is er een nieuwe zombies (FIVE) glitch. Zeer lastig en zombies bloeden niet meer dood na de patch. Dus nutteloos.

Nieuwe Prestige glitch is er nu ook, maar werkt nog alleen in CT.

Geplaatst:

Voor private match kan je ook allerlei hacks downloaden, gewoon via Theater mode ('Custom Clips') is ook grappig om 'ns te doen, haha :puh:

Kheb trouwens alle face camo's die je kan krijgen voor nog geen prestige, en ik kan je vertellen dan 'Death' er erg vet uitziet :)

Geplaatst:

heeft zonet zombies gedaan. kreeg ik alle slechte wapen in de random box pistol boallistic knife echt shit.

Upgrade die, en je kan er mensen mee reviven. VEEEL sneller als normaal.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een equipement van de tegenstander kapot maakt, hoort die gene die hem geplant heeft: They destroyed your equipement.

Hoort die gene ook zoiets als je hem niet kapot maakt, maar HACKT met Hacker Pro ?

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Volgens mij niet, maar ik wil ook Hacker pro, nog 2 kills in radius van me Motion Senser en nog 12 kills claymore, whehe :puh:

Geplaatst:

Ik vind Kino der Untoten toch het mooiste weer karakters uit Cod 5 met geweldige uitspraken en natuurlijk de sfeer en de map.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...