Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 5 minuten geleden de singleplayer uitgespeeld, mooi einde/Goede aankoop.

Nu heb je nog de multiplayer. :puh:

Btw: Weet er iemand of er toevallig iets is op het internet waarmee je emblems kan maken net zoals bij Black Ops voor als je bijvoorbeeld een leuke hebt en je wilt hem aan iemand tonen of je wilt gewoon wat proberen zonder 100 punten uit te moeten geven aan elke afbeelding.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Welke? die van die tafel is al gepacthed :7

Haha, nee is heb die gistere nog gedaan (PC)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Welke? die van die tafel is al gepacthed :7

Haha, nee is heb die gistere nog gedaan (PC)

Wel op PS3 en Xbxo360

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Welke? die van die tafel is al gepacthed :7

Haha, nee is heb die gistere nog gedaan (PC)

en als ik die glitch gedaan had zou ik niet tot lvl 44 je zit er altijd zonder ammo rond ronde 14/15 en die planken repareer je soms niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Welke? die van die tafel is al gepacthed :7

Haha, nee is heb die gistere nog gedaan (PC)

en als ik die glitch gedaan had zou ik niet tot lvl 44 je zit er altijd zonder ammo rond ronde 14/15 en die planken repareer je soms niet goed.

Zombies bloeden dood en je kan altijd knifen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft level 44 gehaald bij Five alleen staat het niet bij die #@*% leaderbord maar mijn higscore van die ronde staat daar wel. 919e plaats!

Met die glitch zeker?

Welke? die van die tafel is al gepacthed :7

Haha, nee is heb die gistere nog gedaan (PC)

en als ik die glitch gedaan had zou ik niet tot lvl 44 je zit er altijd zonder ammo rond ronde 14/15 en die planken repareer je soms niet goed.

Zombies bloeden dood en je kan altijd knifen :)

Bij 44 komen er echt bijna oneindig en ik kon ze wel laten dood bloeden maar het duurde te lang dus ben ik gewoon de horde ingerent

Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Weet er iemand of er toevallig iets is op het internet waarmee je emblems kan maken net zoals bij Black Ops voor als je bijvoorbeeld een leuke hebt en je wilt hem aan iemand tonen of je wilt gewoon wat proberen zonder 100 punten uit te moeten geven aan elke afbeelding.

Volgens mij niet, op een ander forum zei iemand dat hij er een wou maken (door alle plaatjes uit het spel te halen) maar dat zal niet zo makkelijk zijn. Misschien brengt Treyarch hem wel uit, zou inderdaad wel makkelijk zijn om wat te kloten zonder je punten te verspillen. :)

Heb net trouwens van de 12 potjes, zes keer Firing Range gehad. Wat is er toch met die map, kom ik echt SUPER vaak tegen. Klopt volgens mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw: Weet er iemand of er toevallig iets is op het internet waarmee je emblems kan maken net zoals bij Black Ops voor als je bijvoorbeeld een leuke hebt en je wilt hem aan iemand tonen of je wilt gewoon wat proberen zonder 100 punten uit te moeten geven aan elke afbeelding.

Volgens mij niet, op een ander forum zei iemand dat hij er een wou maken (door alle plaatjes uit het spel te halen) maar dat zal niet zo makkelijk zijn. Misschien brengt Treyarch hem wel uit, zou inderdaad wel makkelijk zijn om wat te kloten zonder je punten te verspillen. :)

Heb net trouwens van de 12 potjes, zes keer Firing Range gehad. Wat is er toch met die map, kom ik echt SUPER vaak tegen. Klopt volgens mij niet.

Op firing range heb ik altijd een slechte score vergeleken met de andere maps.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...