Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Even wat duidelijk maken over Zombies (map FIVE):

- De tafel glitch is allang gepatched (Xbox360/PS3)

- De 'rail' glitch is ook gepatched (dat was een randje waar je op kon komen als je de eerste lift naar beneden nam)

- Deze is ook gepatched:

http://www.youtube.com/watch?v=YAtc82KqgBE

- Unlimited Death Machine is nu 2 keer gepatched maar er schijnt een derde manier te zijn

- 3 Gun glitch is 1 keer gepatched, weet niet of de 2de manier nog werkt

Dan zijn er nog enorm veel glitches door te switches tussen Combat Training en Player Match. Bijvoorbeeld:

- Prestigen in CT (ben zelf daar prestige 3)

- Background van 15e prestige kopen in CT terwijl je er in normale MP mee rond kunt lopen

- Classified Guns kopen in CT voor normale MP

- SnD op CT in plaats van TDM of FFA waardoor je binnen 20 minuten level 50 bent in CT

En natuurlijk de belangrijkste van allemaal die nog niet gepatched is: in prestige gaan en alle classes houden!

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah chill gelukkig is mijn glitch nog niet gepatched.

Welke gebruik jij nu dan?

dat wil jij wel weten he? nou ik en 2 vrienden weten het wij houden alles lekker geheim :puh:

Wat is dat op m'n kin? Hè, hij word steeds groter! Oh, het is m'n bullshit puist. Die zwelt altijd op als ik bullshit lees..

Link to comment
Delen op andere websites

Ah chill gelukkig is mijn glitch nog niet gepatched.

Welke gebruik jij nu dan?

dat wil jij wel weten he? nou ik en 2 vrienden weten het wij houden alles lekker geheim :puh:

Wat is dat op m'n kin? Hè, hij word steeds groter! Oh, het is m'n bullshit puist. Die zwelt altijd op als ik bullshit lees..

o oke lekker ontopic :puh: kijk dan maar eens in je schriften van school word ie nog groter

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

dat wil jij wel weten he? nou ik en 2 vrienden weten het wij houden alles lekker geheim :puh:

Wat is dat op m'n kin? Hè, hij word steeds groter! Oh, het is m'n bullshit puist. Die zwelt altijd op als ik bullshit lees..

o oke lekker ontopic :puh: kijk dan maar eens in je schriften van school word ie nog groter

Jammer, er staat niks in.

Weet iemand waarom ze van die sluiproutes hebben gemaakt in verschillende mappen?

*PLAATJE*

Je kan er niet in gaan maar ze lopen wel ergens naartoe.

Voor je RC-XD...

Link to comment
Delen op andere websites

dat wil jij wel weten he? nou ik en 2 vrienden weten het wij houden alles lekker geheim :puh:

Wat is dat op m'n kin? Hè, hij word steeds groter! Oh, het is m'n bullshit puist. Die zwelt altijd op als ik bullshit lees..

o oke lekker ontopic :puh: kijk dan maar eens in je schriften van school word ie nog groter

Jammer, er staat niks in.

Weet iemand waarom ze van die sluiproutes hebben gemaakt in verschillende mappen?

*PLAATJE*

Je kan er niet in gaan maar ze lopen wel ergens naartoe.

Voor je RC-XD...

hmm , dat lijkt me wel logish...

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff ik ben verbannen van een server omdat ik noobs in me team had die iedere keer voor me gingen staan als ik aan het schieten was -_- .

En ik ben verbannen omdat ik een killstreak had op nuketown waarbij een vliegtuig veel bommen dropt en waarbij dus ook een paar teamleden bij zaten.

Hoe kan ik daar wat aan doen?! -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff ik ben verbannen van een server omdat ik noobs in me team had die iedere keer voor me gingen staan als ik aan het schieten was -_- .

En ik ben verbannen omdat ik een killstreak had op nuketown waarbij een vliegtuig veel bommen dropt en waarbij dus ook een paar teamleden bij zaten.

Hoe kan ik daar wat aan doen?! -_-

Hoe kun je daar nou verbannen voor zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...