Cheers. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ik ben van plan om na januari een hele shitload aan games te kopen.. BO aanrader of niet? je vond het toch een overhypde kutgame? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Dit is mijn emblem. Iemand nog tips? Want ik vindt dat er iets niet aan klopt, maar ik heb geen layers meer over. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Een vraagteken is meestal zoiets; ? en geen naar rechts wijzende sikkel met een blokje eronder Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Is het wel een beetje anders dan MW2? Ik vind van wel. Je hebt ook minder campers en noobtubers maar dat kan binnen een half jaar ook veranderen want in het begin was dat bij Mw2 ook nog niet echt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ik ben van plan om na januari een hele shitload aan games te kopen.. BO aanrader of niet? je vond het toch een overhypde kutgame? Inderdaad. Maar wat houdt me tegen om het toch te kopen? --' Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ik ben van plan om na januari een hele shitload aan games te kopen.. BO aanrader of niet? je vond het toch een overhypde kutgame? Inderdaad. Maar wat houdt me tegen om het toch te kopen? --' Niet heel veel denk ik. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ik word echt gek van Second Chance! Laat staan Second Chance Pro! Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Nieuwe zombies glitch op FIVE: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ik ben weer begonnen met Storyline, dit keer op Hardened. Best lastig. Hoe is het magelijk om SP te spelen? Ik bedoel dus zonder de enorme lagg. BTW@ Ik zoek een clan maar weet bij god niet hoe ik clans kan vinden, iemand? . Mogelijk? Hoezo? Ik snap je niet helemaal? Ik denk dat hij bedoeld van zijn de missie's moeilijk. Zaterdag heb ik Black Ops Ik bedoel dat de singleplayer enorm lagged dat je bijna niet kan bewegen door de lagg en dat hij pas na 3 seconden schiet als je op je muis knop drukt. Heb ikm niet hoor. Maar ik heb hem ook op xbox360 Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Nieuwe zombies glitch op FIVE: Leuke glitch.......... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Dit is mijn emblem. Iemand nog tips? Want ik vindt dat er iets niet aan klopt, maar ik heb geen layers meer over. Is toch mooi of niet? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ik ben van plan om na januari een hele shitload aan games te kopen.. BO aanrader of niet? je vond het toch een overhypde kutgame? Inderdaad. Maar wat houdt me tegen om het toch te kopen? --' Niet heel veel denk ik. Inderdaad. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Zo, Campaign voor de 2e keer uitgespeeld dit keer op Hardened. Over paar weekjes ga ik het proberen op Veteran. Das ziek. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 dat ligt dan aan je pc... Denk het niet aangezien mijn specs ruim voldoende zijn en MP het ook gewoon perfect doet... Ja, maar het is een port, en dat is niet goed gedaan. BO loopt alleen lekker op quad cores ofzo. Binnenkort komt er wel een patch uit die het moet verbeteren, tegen die tijd kan je het volgende doen: Kijken in dit topic van Steam. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 (bewerkt) dat ligt dan aan je pc... Denk het niet aangezien mijn specs ruim voldoende zijn en MP het ook gewoon perfect doet... Ja, maar het is een port, en dat is niet goed gedaan. BO loopt alleen lekker op quad cores ofzo. Binnenkort komt er wel een patch uit die het moet verbeteren, tegen die tijd kan je het volgende doen: Kijken in dit topic van Steam. Ik heb een qoud core.... En dit is voor MP lagg, en ik heb geen lagg in MP. Bewerkt: 3 december 2010 door BoerDave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.