Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Zo, Campaign voor de 2e keer uitgespeeld dit keer op Hardened. ;) Over paar weekjes ga ik het proberen op Veteran.

Das ziek. :D

Ik ben gewoon ineens van Normal naar veteran gegaan, is wel hard wennen. Maar je moet sommige stukjes wel vaak overdoen ik zit nog maar bij de derde missie. :7

Bij Vorkuta was dat stuk waar je op die truck springt en dan die machine gun moet bedienen terwijl je naar de trein rijd heel moeilijk, want je leek wel beschoten te worden van overal terwijl je niemand zag. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, Campaign voor de 2e keer uitgespeeld dit keer op Hardened. ;) Over paar weekjes ga ik het proberen op Veteran.

Das ziek. :D

Ik ben gewoon ineens van Normal naar veteran gegaan, is wel hard wennen. Maar je moet sommige stukjes wel vaak overdoen ik zit nog maar bij de derde missie. :7

Bij Vorkuta was dat stuk waar je op die truck springt en dan die machine gun moet bedienen terwijl je naar de trein rijd heel moeilijk, want je leek wel beschoten te worden van overal terwijl je niemand zag. :puh:

Had ik ook. Ik deed recruit naar Veteran. Dat werd me iets teveel dat schoot niet op. Met Hardened schoot ik er vrijwel zo doorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is echt vet, ben nu bij die missie dat je vanuit de ruimte opdrachten moet geven, maar ik snap nu iets niet,

in het begin dacht ik: wat een kut game echt niks aan, ik wil terug naar mw2

maar hoe langer je hem speelt hoe leuker hij word (:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nou?

Ik heb die 3 missies gedaan op veteran, maar ik krijg geen trophy?

Ik heb ze wel niet allemaal in 1 stuk gedaan, ik heb af en toe is opgeslagen en ff gestopt.

Maar je kan ook nergens zien of je de missies op veteran gedaan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nou?

Ik heb die 3 missies gedaan op veteran, maar ik krijg geen trophy?

Ik heb ze wel niet allemaal in 1 stuk gedaan, ik heb af en toe is opgeslagen en ff gestopt.

Maar je kan ook nergens zien of je de missies op veteran gedaan hebt.

Misschien niet de missies die je bij elkaar moet doen voor trophy's. Misschien heb je ze doorelkaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nou?

Ik heb die 3 missies gedaan op veteran, maar ik krijg geen trophy?

Ik heb ze wel niet allemaal in 1 stuk gedaan, ik heb af en toe is opgeslagen en ff gestopt.

Maar je kan ook nergens zien of je de missies op veteran gedaan hebt.

Misschien niet de missies die je bij elkaar moet doen voor trophy's. Misschien heb je ze doorelkaar?

Het zijn ze zeker en ik heb ze in de juist volgorde gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Was de spoiler even vergeten, ik weet niet of ik veel verraad, maar als je toch liever zelf wilt ontdekken moet je niet in de spoiler kijken.

Als je wilt weten waarover het gaat moet je de 1e spoiler bekijken. De 2e is wat meer uitleg :puh:.

Zombie Mode

Ik heb net Zombies Online (solo had ik maar kort gespeeld, vind het leuker met meerdere) gespeeld (heb de 'normale' versie dus heb maar 2 maps), maar ik vind ze wel leuk om te spelen... "Five" vind ik de leukste map.

Soms zijn die zombies best eng als ze recht voor je staan, maar ik vind het wel leuk dat je daar als één groep zombies moet killen, en elkaar soms ook weet moet redden.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, Campaign voor de 2e keer uitgespeeld dit keer op Hardened. ;) Over paar weekjes ga ik het proberen op Veteran.

Das ziek. :D

Ik ben gewoon ineens van Normal naar veteran gegaan, is wel hard wennen. Maar je moet sommige stukjes wel vaak overdoen ik zit nog maar bij de derde missie. :7

Bij Vorkuta was dat stuk waar je op die truck springt en dan die machine gun moet bedienen terwijl je naar de trein rijd heel moeilijk, want je leek wel beschoten te worden van overal terwijl je niemand zag. :puh:

Had ik ook. Ik deed recruit naar Veteran. Dat werd me iets teveel dat schoot niet op. Met Hardened schoot ik er vrijwel zo doorheen.

fuck ja,ben begonnen op regular uitgespeeld en dan begonnen op veteran zo fucking moeilijk meestal ben ik een doorzetter ma dat is me iets te veel:p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...