Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is dit nou?

Ik heb die 3 missies gedaan op veteran, maar ik krijg geen trophy?

Ik heb ze wel niet allemaal in 1 stuk gedaan, ik heb af en toe is opgeslagen en ff gestopt.

Maar je kan ook nergens zien of je de missies op veteran gedaan hebt.

Misschien niet de missies die je bij elkaar moet doen voor trophy's. Misschien heb je ze doorelkaar?

Het zijn ze zeker en ik heb ze in de juist volgorde gespeeld.

Ik heb net hetzelfde probleem alleen ben ik zeker dat ik alle missies op veteran heb gespeeld omdat ik alle missies zeker 10 keer opnieuw heb moeten spelen sommige zelfs meer keer, ook kan je dit zien als je op lower difficult klikt stond er iedere keer: "You are now playing on veteran" en dan vraagt ie om op hardened te spelen waarop ik dus nee op antwoord. Ook toen ik voor het eerst het verhaal speelde heb ik hem op hardened uitgespeeld maar heb die trophy van "BLACK OPS Master"(Speel het verhaal uit op veteran of hardened) niet gekregen.

Weet iemand hoe dit komt? Of weet iemand hoe ik kan kijken waarop de missie het hoogst is uitgespeeld qua difficult (Zoals bij WaW er stond). Ik vind het wel sneu omdat het f*cking frustrerend is om het verhaal uit te spelen op veteran. Ik zat al in missie 5 waarbij je die Dragon Breath Spas-12 krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook ja! Van die irritante kinders die deuren niet willen openen omdat ze precies genoeg hebben om hun wapen te upgraden... Zijn ze daar zo achterlijk dat ze niet door hebben dat je nog door 3 deuren moet voordat je pas kan upgraden??

Link to comment
Delen op andere websites

Nou soms open ik liever ook geen deuren hoor ook al heb ik het meeste geld. Soms willen mensen al na 3 rondes verder naar de volgende kamer terwijl je nog makkelijk 3 rondes gewoon kan blijven...

Maar goed zo heeft iedereen zijn eigen speelstijl. Ik blijf liever in een kamer tot het echt niet meer anders kan zodat je wel verder moet. Hoe gaan jullie door een level heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen maar ik speel op de PC.

Heb net ook nog wat Multiplayer gedaan, net nog eens goed gespeeld. Ik kreeg heel veel XP na een paar kills, heb denk ik zo'n 10.000 xp ontvangen door al die bonussen.

Als je snel XP wilt moet je Nuketown maps doen ^^, die gaan echt snel ,en zijn op zich ook nog redelijk makkelijk.

Heb ook de video-editor eens gebruikt, volgens mij heb ik er (eigenlijk zonder dat het mijn bedoeling was xD) ook eentje geupload. Filmpje is niet zo bijzonder, maar had er wat mee liggen spelen, vind het wel jammer dat de snelheid ook verandert als ik vooruit of achteruit ga (ik speel via pijltjes).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel willen maar ik speel op de PC.

Heb net ook nog wat Multiplayer gedaan, net nog eens goed gespeeld. Ik kreeg heel veel XP na een paar kills, heb denk ik zo'n 10.000 xp ontvangen door al die bonussen.

Als je snel XP wilt moet je Nuketown maps doen ^^, die gaan echt snel ,en zijn op zich ook nog redelijk makkelijk.

Heb ook de video-editor eens gebruikt, volgens mij heb ik er (eigenlijk zonder dat het mijn bedoeling was xD) ook eentje geupload. Filmpje is niet zo bijzonder, maar had er wat mee liggen spelen, vind het wel jammer dat de snelheid ook verandert als ik vooruit of achteruit ga (ik speel via pijltjes).

Inderdaad, heb op Nuketown altijd wel minimaal een 2.00 k/d ratio :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...