Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou wel willen maar ik speel op de PC.

Heb net ook nog wat Multiplayer gedaan, net nog eens goed gespeeld. Ik kreeg heel veel XP na een paar kills, heb denk ik zo'n 10.000 xp ontvangen door al die bonussen.

Als je snel XP wilt moet je Nuketown maps doen ^^, die gaan echt snel ,en zijn op zich ook nog redelijk makkelijk.

Heb ook de video-editor eens gebruikt, volgens mij heb ik er (eigenlijk zonder dat het mijn bedoeling was xD) ook eentje geupload. Filmpje is niet zo bijzonder, maar had er wat mee liggen spelen, vind het wel jammer dat de snelheid ook verandert als ik vooruit of achteruit ga (ik speel via pijltjes).

Inderdaad, heb op Nuketown altijd wel minimaal een 2.00 k/d ratio :) .

Ik ook. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Kino Der Untoten moet je gewoon deuren openen anders red je het gewoon niet.

Falsch

Altijd tot de 6de ronde ongeveer in de eerste kamer blijven, dan 2 deuren openen naar buiten toe (AK74U pakken) en in hoekje gaan staan om doggies af te schieten, dan deuren openen naar theater toe, stroom aanzetten en daar rondjes gaan rennen, dan heb je geld => wapens upgraden, meer geld => deur in theater openen, kan je traps gebruiken of stake-out kopen, geweldige tactiek :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft gister bij kino Solo lvl 12 gehaald zonder de power aan te zetten eerste wapen in de mytery box een Ray gun lucky natuurlijk na vele pogingen om een goed wapen uit de box te krijgen kreeg ik een thundergun :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hadden jullie eigenlijk als eerste wapen gekocht? Ik denk dat ik de FAMAS ga kopen, tenzij iemand een betere weet.(Ik ben bijna LVL 14)

Ik heb ze gewoon allemaal gekocht als ik ze unlockt behalve shotguns en launchers enzo want ze zijn toch maar 2000 dollar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hadden jullie eigenlijk als eerste wapen gekocht? Ik denk dat ik de FAMAS ga kopen, tenzij iemand een betere weet.(Ik ben bijna LVL 14)

Ga inderdaad voor de Famas! Dat kan gewoon niet misgaan, ik heb er nu 700+ kills mee, en ik ben nu level 50. Heerlijk wapen, zeker met een reflex sight!

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Wat hadden jullie eigenlijk als eerste wapen gekocht? Ik denk dat ik de FAMAS ga kopen, tenzij iemand een betere weet.(Ik ben bijna LVL 14)

Dit doe ik iedere Prestige:

Lvl 5: RPK

Lvl 17: AKS-74u

Lvl 38: Ak-47

Lvl 44: Commando

En af en toe schiet ik nog wat rond om andere wapens uit te proberen of snipen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...