Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

is BO de moeite waard om te kopen of niet?

Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD.

Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

is BO de moeite waard om te kopen of niet?

Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD.

Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben?

Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

is BO de moeite waard om te kopen of niet?

Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD.

Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben?

Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. :cya:

waarom vermindert de waarde dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan dalen omdat ie minder succesvol is (wat ik eigenlijk niet begrijp), of gewoon omdat ze er al heel veel geld mee hebben verdiend, en de prijs daarom niet zo hoog hoeven te houden (ze hadden namelijk al onverwachts het record verbroken van de vorige COD).

In ieder geval, Black Ops is echt een spel dat je moet hebben, niet alleen voor de multiplayer, maar de single player is ook zeer goed. Het is een zeer boeiend verhaal, en bepaalde effecten zijn echt zeer goed vind ik. Dit spel moet je echt halen ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...