NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Wat hadden jullie eigenlijk als eerste wapen gekocht? Ik denk dat ik de FAMAS ga kopen, tenzij iemand een betere weet.(Ik ben bijna LVL 14) Goed idee. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Krijg je een trophie/achievement als je alle intels hebt verzameld? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Jazeker. Achievement krijg je 15G voor. Ik denk dat ie bij Trophie's brons is. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) is BO de moeite waard om te kopen of niet? Bewerkt: 7 december 2010 door Royboow Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 is BO de moeite waard om te kopen of niet? Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 is BO de moeite waard om te kopen of niet? Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD. Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 is BO de moeite waard om te kopen of niet? Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD. Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben? Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 is BO de moeite waard om te kopen of niet? Ik weet het niet meer. Ik wil je wel advies geven. Het spel is supervet! Echt waar. Maar voor mij blijft MW2 de best gemaakte COD. Oke, maar het is opzich dus wel een spel om erbij te hebben? Zeker, als je de serie volgt en leuk hebt gevonden hoort deze er zeker bij. Maar heb nog geen haast. Black Ops wordt al goedkoper. Hij is al goedkoper dan MW2. Als je het vol kan houden wacht nog 2 weekjes. Dan kun je hem wel halen voor 40 euro ongeveer. waarom vermindert de waarde dan? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik weet niet, maar hij daalt nu al hard. Hij is nu net zo duur als MW2. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik weet niet, maar hij daalt nu al hard. Hij is nu net zo duur als MW2. owkeej Reageren
Niiek Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Waar is hij zo goedkoop dan ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Waar is hij zo goedkoop dan ? Game Mania Assen Reageren
Niiek Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Op de site is hij nog gewoo €60 hoor ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Op de site is hij nog gewoo €60 hoor ? Maar in de winkel niet.. Reageren
vice Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Hij kan dalen omdat ie minder succesvol is (wat ik eigenlijk niet begrijp), of gewoon omdat ze er al heel veel geld mee hebben verdiend, en de prijs daarom niet zo hoog hoeven te houden (ze hadden namelijk al onverwachts het record verbroken van de vorige COD). In ieder geval, Black Ops is echt een spel dat je moet hebben, niet alleen voor de multiplayer, maar de single player is ook zeer goed. Het is een zeer boeiend verhaal, en bepaalde effecten zijn echt zeer goed vind ik. Dit spel moet je echt halen ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.