thug Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 daarjuist had ik de final killcam,zalig heeft wel een kick Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb echt super gespeeld daarjuist, ik kwam in de helft van een Deathmatch met 18 personen in de room en ik speelde echt super goed. 3 RC-XD's, 2 Napalm strikes en 2 cobra's. Ik had iets van een 31 kills en 7 deaths. Het team waar ik in zat was op het moment dat ik binnen kwam aan het verliezen, maar we hebben toch nog gewonnen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Whehe, vond ik wel weer 'ns leuk :$ Geluid is weer bagger maarj. Laats had ik trouwens wel een bijna 360. Ik stond op een hek en ik dacht; laat ik 360 proberen, dus ik sprong, draaide rondje, en schoot, zag ik dat mijn crosshair op tegenstander stond! xD Bewerkt: 7 december 2010 door flippie13 Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 *FILMPJE* Whehe, vond ik wel weer 'ns leuk :$ Geluid is weer bagger maarj. Laats had ik trouwens wel een bijna 360. Ik stond op een hek en ik dacht; laat ik 360 proberen, dus ik sprong, draaide rondje, en schoot, zag ik dat mijn crosshair op tegenstander stond! xD Nice, mij lukt dat QS'en totaal niet Maar ze willen met de volgende grote update (over een week ofzo) het QS'en terug brengen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik heb gisteren ook weer ff gespeeld. Toch wel grappig. Ik ging Qscopen in S&D eind K/D: 5/2 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 BO gaat met de dag steeds meer op MW2 lijken: noobs die met een sniper rondlopen( hierboven@ no offence ), nade launchers, ruziezoekers, campers en kniferunners. Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 mijn class ak 47 +duo mag strela launcher claymore sticky nova gas hardline pro sleight of hand pro hacker pro speel meestal objective based matches Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik gebruik ook Hardline Sleigth of hand en Hacker. Streta is nakkend voor de mensen die net Chopper & Gunship hebben gehaald. Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik gebruik ook Hardline Sleigth of hand en Hacker. Streta is nakkend voor de mensen die net Chopper & Gunship hebben gehaald. Maar je wilt er ook niet de heletijd door neergehaald worden.. het is. of je team wint. of je schiet de copter neer van de tegenstanderd (lijkt mij de keuze snel gemaakt) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Heb je gelijk in. Vooral bij TDM wat ik vaak speel. Maar ik gebruik vaakSecondary zoals Crossbow. Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Ik ben niet zo goed met crosbow. en de pistolen zijn zwaar underpowerd in vergelijking met de geweren. In hardcore is mijn primary weapon wel het pistool dit is trouwens mijn avatardinggeval Bewerkt: 8 december 2010 door blackops Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Hoe krijg jij textuur? Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Hoe krijg jij textuur? Het is gewoon een ingame screenshot via theater mode van mijn Famas Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik zuig echt in het maken van die clantags . Hier 2 creaties : Iemand tips of een idee wat ik zou kunnen maken? Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Lijnen aanbrengen kopieer bijvoorbeeld de schedel en kies uitlijnen (lb@ xbox) ik heb geen idee wat het op de pc is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.