Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik mag vanavond Black Ops halen!!!!

Ik ga direct wat games inleveren bij de game mania, want op internet krijg ik er geen zak voor, en dan krijg ik op Black Ops weer wat korting

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik mag vanavond Black Ops halen!!!!

Ik ga direct wat games inleveren bij de game mania, want op internet krijg ik er geen zak voor, en dan krijg ik op Black Ops weer wat korting

Op internet krijg je er geen zak voor? Man! Bij Gamemania kan je net zo goed je games inleveren en zeggen dat ze het kleingeld mogen houden :S .

Maar voor wat ga je hem halen? De pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Hoezo? Ik heb hem op PC en ben er wel tevreden mee.

PC is mindere qualiteit en meer last van lag. IVM trage computers/internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Hoezo? Ik heb hem op PC en ben er wel tevreden mee.

PC is mindere qualiteit en meer last van lag. IVM trage computers/internet.

Mindere qualiteit heb ik niet gemerkt.

En lagg? Heb nergens last van gehad.( moet welzeggen dat ik een fix heb gedownload ervoor, maar toen deed hij het gewoon super)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Gast? Dit baseer je dus echt op helemaal niks eh. Kwaliteit kan misschien minder zijn, maar dan licht het voornamelijk aan je eigen PC dan aan het spel zelf. in 9/10 gevallen springt de PC er juist bovenuit (indien goede computer). Qua lagg, zelfde verhaal, als je eigen internet en computer gewoon goed is, zal jijzelf wss de host zijn en dus niks van lagg bevinden. Als je een goede connectie met internet hebt waarschijnlijk ook niet. Op de PS3/Xbox360 heb je ook wel eens lagg toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Gast? Dit baseer je dus echt op helemaal niks eh. Kwaliteit kan misschien minder zijn, maar dan licht het voornamelijk aan je eigen PC dan aan het spel zelf. in 9/10 gevallen springt de PC er juist bovenuit (indien goede computer). Qua lagg, zelfde verhaal, als je eigen internet en computer gewoon goed is, zal jijzelf wss de host zijn en dus niks van lagg bevinden. Als je een goede connectie met internet hebt waarschijnlijk ook niet. Op de PS3/Xbox360 heb je ook wel eens lagg toch?

Vriend van me heeft op de PC, super goede PC. Hele snelle PC. Hij kan niet online omdat de andere mensen zo slechte connectie hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag vanavond Black Ops halen!!!!

Ik ga direct wat games inleveren bij de game mania, want op internet krijg ik er geen zak voor, en dan krijg ik op Black Ops weer wat korting

Op internet krijg je er geen zak voor? Man! Bij Gamemania kan je net zo goed je games inleveren en zeggen dat ze het kleingeld mogen houden :S .

Maar voor wat ga je hem halen? De pc?

PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag vanavond Black Ops halen!!!!

Ik ga direct wat games inleveren bij de game mania, want op internet krijg ik er geen zak voor, en dan krijg ik op Black Ops weer wat korting

Op internet krijg je er geen zak voor? Man! Bij Gamemania kan je net zo goed je games inleveren en zeggen dat ze het kleingeld mogen houden :S .

Maar voor wat ga je hem halen? De pc?

PS3

goede keus :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Gast? Dit baseer je dus echt op helemaal niks eh. Kwaliteit kan misschien minder zijn, maar dan licht het voornamelijk aan je eigen PC dan aan het spel zelf. in 9/10 gevallen springt de PC er juist bovenuit (indien goede computer). Qua lagg, zelfde verhaal, als je eigen internet en computer gewoon goed is, zal jijzelf wss de host zijn en dus niks van lagg bevinden. Als je een goede connectie met internet hebt waarschijnlijk ook niet. Op de PS3/Xbox360 heb je ook wel eens lagg toch?

Vriend van me heeft op de PC, super goede PC. Hele snelle PC. Hij kan niet online omdat de andere mensen zo slechte connectie hebben.

Misschien heeft hij zelf gewoon een schijt connectie?

OF hij moet net als mij gewoon de fix downloaden...

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...