Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Gast? Dit baseer je dus echt op helemaal niks eh. Kwaliteit kan misschien minder zijn, maar dan licht het voornamelijk aan je eigen PC dan aan het spel zelf. in 9/10 gevallen springt de PC er juist bovenuit (indien goede computer). Qua lagg, zelfde verhaal, als je eigen internet en computer gewoon goed is, zal jijzelf wss de host zijn en dus niks van lagg bevinden. Als je een goede connectie met internet hebt waarschijnlijk ook niet. Op de PS3/Xbox360 heb je ook wel eens lagg toch?

Vriend van me heeft op de PC, super goede PC. Hele snelle PC. Hij kan niet online omdat de andere mensen zo slechte connectie hebben.

Dan ligt het eerder aan zíjn connectie dan die van andere. Al heb je een Apple Mac Pro met 12 cores en 32GB RAM maar je internet is kut (weinig Mb/s, UPnP dicht of NAT is dicht), zal je nog niet goed online kunnen gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je hem voor de PC gaat kopen, kun je beter je geld ergens anders voor gebruiken.. Op PC zuigt ie hard..

Gast? Dit baseer je dus echt op helemaal niks eh. Kwaliteit kan misschien minder zijn, maar dan licht het voornamelijk aan je eigen PC dan aan het spel zelf. in 9/10 gevallen springt de PC er juist bovenuit (indien goede computer). Qua lagg, zelfde verhaal, als je eigen internet en computer gewoon goed is, zal jijzelf wss de host zijn en dus niks van lagg bevinden. Als je een goede connectie met internet hebt waarschijnlijk ook niet. Op de PS3/Xbox360 heb je ook wel eens lagg toch?

Vriend van me heeft op de PC, super goede PC. Hele snelle PC. Hij kan niet online omdat de andere mensen zo slechte connectie hebben.

Dan ligt het eerder aan zíjn connectie dan die van andere. Al heb je een Apple Mac Pro met 12 cores en 32GB RAM maar je internet is kut (weinig Mb/s, UPnP dicht of NAT is dicht), zal je nog niet goed online kunnen gamen.

En het feit dat blackops niet voor de mac is?

vanochtend weer prestige gegaan

begin ging echt slecht zeg :O.

maar toen ik eindelijk de enfield unlockte ging het makkelijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op Ps3 en ik heb vaak problemen met de servers de laatste tijd. Soms als die laad blijft hij hangen bij Connecting to players waardoor ik mijn hele Ps3 moet heropstarten. Soms wordt ik gedisconnected en zit ik in ene theatre mode lobby. Of krijg ik een vaag ruitjes scherm. Soms beland ik in het hoofdmenu en moet ik weer de donkerheid en de positie van het scherm instellen, enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zondag een week, en vind hem best wel leuk. Heb in 2 dagen de story op Recruit uitgespeeld. Ben nu lvl 33 in MP. Ik heb nog niet last gehad van vast lopers enz.

haha Folkert eergister met Black ops Search&destroy ik had 18-2 jij 2-5 haha lache ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het eerder aan zíjn connectie dan die van andere. Al heb je een Apple Mac Pro met 12 cores en 32GB RAM maar je internet is kut (weinig Mb/s, UPnP dicht of NAT is dicht), zal je nog niet goed online kunnen gamen.

En het feit dat blackops niet voor de mac is?

Mooi gebruik van hersens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zondag een week, en vind hem best wel leuk. Heb in 2 dagen de story op Recruit uitgespeeld. Ben nu lvl 33 in MP. Ik heb nog niet last gehad van vast lopers enz.

haha Folkert eergister met Black ops Search&destroy ik had 18-2 jij 2-5 haha lache ;D

:duh:

Ik haat Search&Destroy...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op Ps3 en ik heb vaak problemen met de servers de laatste tijd. Soms als die laad blijft hij hangen bij Connecting to players waardoor ik mijn hele Ps3 moet heropstarten. Soms wordt ik gedisconnected en zit ik in ene theatre mode lobby. Of krijg ik een vaag ruitjes scherm. Soms beland ik in het hoofdmenu en moet ik weer de donkerheid en de positie van het scherm instellen, enz.

heb ik ook vaak dat mij instellingen moet herdoen beeld enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Ps3 is het R2 en L2 achter elkaar indrukken.

Ben er net achter gekomen dat de PM63 een heerlijk wapentje is, met extended mags :)

Ik speel op Ps3 en ik heb vaak problemen met de servers de laatste tijd. Soms als die laad blijft hij hangen bij Connecting to players waardoor ik mijn hele Ps3 moet heropstarten. Soms wordt ik gedisconnected en zit ik in ene theatre mode lobby. Of krijg ik een vaag ruitjes scherm. Soms beland ik in het hoofdmenu en moet ik weer de donkerheid en de positie van het scherm instellen, enz.

Heb echt precies hetzelfde :ch:

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je uit die stoel kan + er nog een achievementje bijkrijgt :)

Je bedoeld die hoofdmenu stoel? Kan je daar uit? :S

360: LT & RT snel na elkaar

PS3: L2 & R2 snel na elkaar

dan sta je op en kan je stappen in dat kamertje. Op de 360 krijg je er een achievement voor, op PS3 zal dit ook wel het geval zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je uit die stoel kan + er nog een achievementje bijkrijgt :)

Je bedoeld die hoofdmenu stoel? Kan je daar uit? :S

360: LT & RT snel na elkaar

PS3: L2 & R2 snel na elkaar

dan sta je op en kan je stappen in dat kamertje. Op de 360 krijg je er een achievement voor, op PS3 zal dit ook wel het geval zijn..

Daar heb ik niks aan want ik ben op de pc :7 .

En ik zou graag met mensen zombies willen doen, maar niet veel mensen in mn lijst hebben COD.

Iemand?

EDIT@ laat maar, ik had perongeluk de verkeerde knop ingedrukt en dat bleek toevallig dan die knop te zijn :7 .

Op de pc krijg je ook een reward genaamt "just ask nicely"

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...