Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik ben dan niet echt een fan van Call Of Duty maar ik vond MW2 toch ook beter dan BO (alleen de campaign dan, multiplayer intresseert me geen zak.)

Imo bijna onmogelijk om dat te zeggen, MW2 was veelste kort en de verhaallijn was niet eens afgemaakt... BO is een van de sterkste verhaallijnen die ik gespeeld heb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

In dat laatste filmpje zaten wel echt de grootste retards ever. Ze krijgen je nog niet gewond als jij door de hele kamer heen rent en hun recht in het gezicht neersteekt.

Dit spel is trouwens imo alleen goed voor Death Match, alle enigszins tactische gameplay werkt vaak gewoon niet. Iedereen gaat alsnog voor de kills, op een paar na dan. Kun je beter gewoon TDM of MTDM gaan spelen. Wat mij trouwens verbazend goed afgaat, mits ik de juiste kit heb.

Link to comment
Delen op andere websites

In dat laatste filmpje zaten wel echt de grootste retards ever. Ze krijgen je nog niet gewond als jij door de hele kamer heen rent en hun recht in het gezicht neersteekt.

Nop, de eerste was wss aan het reloaden, maar het wel een onmenselijk snelle reactietijd nodig wil hij die nog aanzien komen, dan heb je ook nog eentje die een claymore aan het plaatsen is en aangezien hij veel beweegt maakt dit hem een moeilijk te raken doelwit. Tactisch spelen is er, in tegen stelling wat jij beweert, nog aanwezig in deze game. Bij TDM kan je ook tactisch spelen en hangt het zeker niet van de kit af. Als ik jou met een simpele M911 in de rug backreap, ben je even goed dood als wanneer ik daar zou staan met een GRIM reaper.

Bij tactisch spelen moet je gewoon denken aan het op tijd dekking zoeken, eerst de tegenstander afleiden, omlopen en dan back reapen, snel een gang in duiken en dan claymore neerzetten. Als je dit onthoudt heb je 9/10 zelf de kill.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is dat net het tegenovergestelde..

Ik speel toch liever met een personage dat reageert en een eigen karakter heeft dan met een personage waarvan je niet eens weet wat voor stem hij heeft.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Quickscopen kon altijd al. Jammer dat er altijd mensen gaan klagen dat het te moeilijk is, en dat ze er geen moeite voor doen om het onder de knie te krijgen. Het was al redelijk makkelijk om veel kills te krijgen met een sniper. Ik heb nog niet gespeeld, dus ik weet niet in welke mate het veranderd is, hopelijk is het weer niet zo simpel als in MW2 (waar elke noob met een sniper rondloopt). :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht ik heb NAT-Type 2 en toch zegt die dat mijn netwerk op strict staat. Tot nu toe is Black Ops echt mijn grootste miskoop ooit. Misschien komt het omdat ik het goedwerkende matchmaking systeem gewend ben van MW2 maar toch. 5 weken na de release, en het spel doet het nog steeds niet naar behoren online... erg jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...