Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk: even 'snel' een paar potjes S&D en dan ben ik level up voor z'n wapen... maar dat duurt langer dan je denkt.

Eerst een goede lobby vinden, dan maar hopen dat de host niet leaved, en nog wat internet gekloot :ch:

Word er schijt ziek van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk: even 'snel' een paar potjes S&D en dan ben ik level up voor z'n wapen... maar dat duurt langer dan je denkt.

Eerst een goede lobby vinden, dan maar hopen dat de host niet leaved, en nog wat internet gekloot :ch:

Word er schijt ziek van.

je bent niet de eerste,je denkt dan jah is in goede lobby BAMM! lobby closed. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Quickscopen kon altijd al. Jammer dat er altijd mensen gaan klagen dat het te moeilijk is, en dat ze er geen moeite voor doen om het onder de knie te krijgen. Het was al redelijk makkelijk om veel kills te krijgen met een sniper. Ik heb nog niet gespeeld, dus ik weet niet in welke mate het veranderd is, hopelijk is het weer niet zo simpel als in MW2 (waar elke noob met een sniper rondloopt). :)

Het is nu CoD4 ongeveer. Voor deze update (van rond het middaguur) was snipen onmogelijk. Ik vind nu Varial op de 2de zoom het chillste.

Quickscopen kan weer? Was er een update dan?

Het blijft moeilijk voor sommigen.

Blijkbaar, maar ik vraag het alleen. Je hoefde alleen Ja/Nee te zeggen.

Nee, ik lul random bullshit. That's how I roll.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu CoD4 ongeveer. Voor deze update (van rond het middaguur) was snipen onmogelijk. Ik vind nu Varial op de 2de zoom het chillste.

Maar hoezo zeg jij altijd dat het onmogelijk was? :7

Voor de update heb ik vaak met een sniper gespeeld (denk de L96 ofzo) en dat ging heel goed.. De killstreaks volgden elkaar in snel tempo op en ik vond het best prettig dat snipen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu CoD4 ongeveer. Voor deze update (van rond het middaguur) was snipen onmogelijk. Ik vind nu Varial op de 2de zoom het chillste.

Maar hoezo zeg jij altijd dat het onmogelijk was? :7

Voor de update heb ik vaak met een sniper gespeeld (denk de L96 ofzo) en dat ging heel goed.. De killstreaks volgden elkaar in snel tempo op en ik vond het best prettig dat snipen.

Ik ren altijd als een malle met een sniper rond, ik ga natuurlijk niet stil staan en snipen zoals het hoort, da's lame. Het ergste wat ik meemaakte was dat ik naast iemand stond, inzoomde (ongeveer een seconde) en miste. Nee, dat lag niet aan mij, niet aan m'n internet connectie, het was geen team mate en de gozer liep niet. Ze hadden het snipen zo extreem generved.

- Random inzoomen ergens binnen de crosshair (nu veel minder tot niet)

- Kogel gaat een random kant op voor de eerste 2 seconden dat je inzoomt (nu ook weer normaal gemaakt)

Ik quickscope al sinds CoD4 en dat ging altijd heel erg goed, maar toen kwam Black Ops...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ren altijd als een malle met een sniper rond, ik ga natuurlijk niet stil staan en snipen zoals het hoort, da's lame. Het ergste wat ik meemaakte was dat ik naast iemand stond, inzoomde (ongeveer een seconde) en miste. Nee, dat lag niet aan mij, niet aan m'n internet connectie, het was geen team mate en de gozer liep niet. Ze hadden het snipen zo extreem generved.

- Random inzoomen ergens binnen de crosshair (nu veel minder tot niet)

- Kogel gaat een random kant op voor de eerste 2 seconden dat je inzoomt (nu ook weer normaal gemaakt)

Ik quickscope al sinds CoD4 en dat ging altijd heel erg goed, maar toen kwam Black Ops...

Je begrijpt het verkeerd, dat is de foute manier. Vind er niks leuk aan als iedereen wat met een sniper rondloopt en vanaf hij je ziet een one shot kill heeft, terwijl je er maar weinig skills voor nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu CoD4 ongeveer. Voor deze update (van rond het middaguur) was snipen onmogelijk. Ik vind nu Varial op de 2de zoom het chillste.

Maar hoezo zeg jij altijd dat het onmogelijk was? :7

Voor de update heb ik vaak met een sniper gespeeld (denk de L96 ofzo) en dat ging heel goed.. De killstreaks volgden elkaar in snel tempo op en ik vond het best prettig dat snipen.

Ik ren altijd als een malle met een sniper rond, ik ga natuurlijk niet stil staan en snipen zoals het hoort, da's lame. Het ergste wat ik meemaakte was dat ik naast iemand stond, inzoomde (ongeveer een seconde) en miste. Nee, dat lag niet aan mij, niet aan m'n internet connectie, het was geen team mate en de gozer liep niet. Ze hadden het snipen zo extreem generved.

- Random inzoomen ergens binnen de crosshair (nu veel minder tot niet)

- Kogel gaat een random kant op voor de eerste 2 seconden dat je inzoomt (nu ook weer normaal gemaakt)

Ik quickscope al sinds CoD4 en dat ging altijd heel erg goed, maar toen kwam Black Ops...

2 dikke duimen voor Black ops! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ren altijd als een malle met een sniper rond, ik ga natuurlijk niet stil staan en snipen zoals het hoort, da's lame. Het ergste wat ik meemaakte was dat ik naast iemand stond, inzoomde (ongeveer een seconde) en miste. Nee, dat lag niet aan mij, niet aan m'n internet connectie, het was geen team mate en de gozer liep niet. Ze hadden het snipen zo extreem generved.

- Random inzoomen ergens binnen de crosshair (nu veel minder tot niet)

- Kogel gaat een random kant op voor de eerste 2 seconden dat je inzoomt (nu ook weer normaal gemaakt)

Ik quickscope al sinds CoD4 en dat ging altijd heel erg goed, maar toen kwam Black Ops...

Je begrijpt het verkeerd, dat is de foute manier. Vind er niks leuk aan als iedereen wat met een sniper rondloopt en vanaf hij je ziet een one shot kill heeft, terwijl je er maar weinig skills voor nodig hebt.

Wat zeg je me nou? Quickscope weinig skills voor nodig? Heb jij uberhaupt wel eens een Sniper in je handen gehad met deze game? Het QS'en (QuickScope'n) is in deze game juist een van de moeilijkste dingen die er is. Met een Ak74U, Ak74, Stoner, Enfield of Fames rondlopen kan elke speler wel, de kunst van het Quickscope is juist reflexen, je moet optijd een tegenstander zien, je crosshair goed hebben en indien nodig in een fractie van een seconde kunnen bijsturen. Ook moet je een op precies goede moment de trigger overhalen, te vroeg = no scope, te laat = normale scope. In dit geval is normale scope dan weer beter, aangezien je met een no scope bijna geen hitkans hebt op verre afstanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...