Velaro Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Wat zeg je me nou? Quickscope weinig skills voor nodig? Heb jij uberhaupt wel eens een Sniper in je handen gehad met deze game? Het QS'en (QuickScope'n) is in deze game juist een van de moeilijkste dingen die er is. Met een Ak74U, Ak74, Stoner, Enfield of Fames rondlopen kan elke speler wel, de kunst van het Quickscope is juist reflexen, je moet optijd een tegenstander zien, je crosshair goed hebben en indien nodig in een fractie van een seconde kunnen bijsturen. Ook moet je een op precies goede moment de trigger overhalen, te vroeg = no scope, te laat = normale scope. In dit geval is normale scope dan weer beter, aangezien je met een no scope bijna geen hitkans hebt op verre afstanden. Misschien was het niet duidelijk, maar ik verwees naar MW2. En je kan zeggen wat je wilt, maar quickscopen is daar te makkelijk. Je zoomt supersnel in en schiet, en de auto-aim doet jammer genoeg een groot deel van het werk. Zelfs zonder oefening ging het heel makkelijk, ik stond zelf soms versteld van hoe snel en veel kills ik haalde met de Intervention. Als je er dan gaat in oefenen, is het al helemaal kinderspel. Ik heb Black Ops nog niet gespeeld na de patch, maar ik hoop dat het inderdaad is zoals je zegt, en dat niet weer iedereen met een sniper rondloopt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Shotguns in S&D zijn zo irritant. Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Komt er ook een Nieuwe zombie map? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Wat zeg je me nou? Quickscope weinig skills voor nodig? Heb jij uberhaupt wel eens een Sniper in je handen gehad met deze game? Het QS'en (QuickScope'n) is in deze game juist een van de moeilijkste dingen die er is. Met een Ak74U, Ak74, Stoner, Enfield of Fames rondlopen kan elke speler wel, de kunst van het Quickscope is juist reflexen, je moet optijd een tegenstander zien, je crosshair goed hebben en indien nodig in een fractie van een seconde kunnen bijsturen. Ook moet je een op precies goede moment de trigger overhalen, te vroeg = no scope, te laat = normale scope. In dit geval is normale scope dan weer beter, aangezien je met een no scope bijna geen hitkans hebt op verre afstanden. Misschien was het niet duidelijk, maar ik verwees naar MW2. En je kan zeggen wat je wilt, maar quickscopen is daar te makkelijk. Je zoomt supersnel in en schiet, en de auto-aim doet jammer genoeg een groot deel van het werk. Zelfs zonder oefening ging het heel makkelijk, ik stond zelf soms versteld van hoe snel en veel kills ik haalde met de Intervention. Als je er dan gaat in oefenen, is het al helemaal kinderspel. Ik heb Black Ops nog niet gespeeld na de patch, maar ik hoop dat het inderdaad is zoals je zegt, en dat niet weer iedereen met een sniper rondloopt. Ik heb wel BO gespeeld met QS na de patch. Maar is wel iets beter. Maar goed QS'en lukt niet. Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik heb zonet een video geüpload naar callofduty.com , en ik heb me daar ook al aangemeld. Maar als ik naar mijn Theater ga op die site staat daar mijn video en als ik er op klik zou hij toch moeten afspelen? Ik krijg alleen maar grijs beeld, en hoor alleen maar het geluid. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de site? Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik heb zonet een video geüpload naar callofduty.com , en ik heb me daar ook al aangemeld. Maar als ik naar mijn Theater ga op die site staat daar mijn video en als ik er op klik zou hij toch moeten afspelen? Ik krijg alleen maar grijs beeld, en hoor alleen maar het geluid. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de site? Dat lag bij mij aan Google Chrome. Ik had daarnet m'n eerste potje 30 op 0 in FFA. Heerlijk. Mijn K/D is nu rond de 1,75. Dat van jullie? Reageren
Pesimist Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik speel Black Ops op de Ps3,maar hij zit soms vast wie heeft dit probleem ook ? :N Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik speel Black Ops op de Ps3,maar hij zit soms vast wie heeft dit probleem ook ? :N Ik heb hier ook vaak problemen mee, maar er valt jammer genoeg niks aan te doen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ik had net een potje van 54-11 op Domination, niet de beste score, maar wel een high score van mij aangezien ik er later bij kwam en ik niet vaak BO speel. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Ik kan de video al afspelen, maar hoe kan ik hem op mijn Youtube kanaal zetten? Hier de Vid: Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Wel een aardig potje van mij, zaten nog meer Quickscopes in, maar om nou in delen up te loaden, nah Dat geluid blijft trouwens maar slecht, kan het aan mijn internetconnectie liggen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Ik heb zonet een video geüpload naar callofduty.com , en ik heb me daar ook al aangemeld. Maar als ik naar mijn Theater ga op die site staat daar mijn video en als ik er op klik zou hij toch moeten afspelen? Ik krijg alleen maar grijs beeld, en hoor alleen maar het geluid. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de site? Dat lag bij mij aan Google Chrome. Ik had daarnet m'n eerste potje 30 op 0 in FFA. Heerlijk. Mijn K/D is nu rond de 1,75. Dat van jullie? K/D van 4.00 is gedaald nu naar 1.84 maar stijgt alweer. Prestige 2 lvl 40 @ Hierboven: Nice filmpje. ;D Bewerkt: 17 december 2010 door NickOwnage Reageren
---Elias--- Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Ik heb zonet een video geüpload naar callofduty.com , en ik heb me daar ook al aangemeld. Maar als ik naar mijn Theater ga op die site staat daar mijn video en als ik er op klik zou hij toch moeten afspelen? Ik krijg alleen maar grijs beeld, en hoor alleen maar het geluid. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de site? Dat lag bij mij aan Google Chrome. Ik had daarnet m'n eerste potje 30 op 0 in FFA. Heerlijk. Mijn K/D is nu rond de 1,75. Dat van jullie? K/D van 4.00 is gedaald nu naar 1.84 maar stijgt alweer. Prestige 2 lvl 40 @ Hierboven: Nice filmpje. ;D Mijn k/d is gestegen van 1.81 naar 1.95 nu. Ben prestige 2 lvl 42 of 43. Ik ga voor de 2. Mijn eerste potje was men k/d 7. Bewerkt: 17 december 2010 door ---Elias--- Reageren
thug Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 daarjuist mooi potje teamdeathmatch gespeeld:25 kills,7 deaths,9kill streak/mijn record Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Zombies (Find match) stelletje lijers heb 2 perks (Juggernaut, Speed Cola) Geuprade wapens (Commando, Famas) en Monkey bombs gaan ze leave. terwijl we in ronde 16 zaten........ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.