Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Ik heb vanaf vandaag Black Ops. Ik vind het een heel leuk spel, alleen had ik meestal een shitty internet connectie :/

Ligt het aan mij of aan het spel?

Btw; kan het dat matches in combat training niet in theater mode te zien zijn? :( Vind ik wel spijtig...

Maar voor de rest super spel, vooral de wager matches zijn leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb vanaf vandaag Black Ops. Ik vind het een heel leuk spel, alleen had ik meestal een shitty internet connectie :/

Ligt het aan mij of aan het spel?

Btw; kan het dat matches in combat training niet in theater mode te zien zijn? :( Vind ik wel spijtig...

Maar voor de rest super spel, vooral de wager matches zijn leuk!

Je moet kijken bij de opties of recorden wel aanstaat, want bij online matches staat het standaard aan, maar bij private of combat training moet je het even handmatig instellen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zat net even zombie round 39 met een vriend alles onder controle ronde bijna voorbij... moet natuurlijk wel de stroom uitvallen typisch, "Error connection lost to the host". Klote weer. :-(

Mijn vorig record was 32 maar aangezien er connection lost was staat dat natuurlijk niet in de leaderboards dus zal het wel ongeloofwaardig overkomen zeker. :7

Met die tactiek konden we zeker ronde 45 halen..

Link to comment
Delen op andere websites

Zat net even zombie round 39 met een vriend alles onder controle ronde bijna voorbij... moet natuurlijk wel de stroom uitvallen typisch, "Error connection lost to the host". Klote weer. :-(

Mijn vorig record was 32 maar aangezien er connection lost was staat dat natuurlijk niet in de leaderboards dus zal het wel ongeloofwaardig overkomen zeker. :7

Met die tactiek konden we zeker ronde 45 halen..

Glitch? ik heb bij ''Five'' trouwens ronde 44 gehaald met een glitch maar uiteindelijk zijn we de horde in gerend omdat wel allemaal out of ammo waren en het lang duurde voordat de zombies dood bloedde

Link to comment
Delen op andere websites

Zat net even zombie round 39 met een vriend alles onder controle ronde bijna voorbij... moet natuurlijk wel de stroom uitvallen typisch, "Error connection lost to the host". Klote weer. :-(

Mijn vorig record was 32 maar aangezien er connection lost was staat dat natuurlijk niet in de leaderboards dus zal het wel ongeloofwaardig overkomen zeker. :7

Met die tactiek konden we zeker ronde 45 halen..

Glitch? ik heb bij ''Five'' trouwens ronde 44 gehaald met een glitch maar uiteindelijk zijn we de horde in gerend omdat wel allemaal out of ammo waren en het lang duurde voordat de zombies dood bloedde

Glitch? Nee helemaal geen glitch de enigste glitch die ik ooit gebruikte was dat je meer wapens kon hebben door dood te gaan naast de box. Maar die is ondertussen al gepachted.

Nee, een vriend heeft eerst geluk gehad dat hij de Thundergun en de Raygun vlak na elkaar kreeg. Dan rond ronde 30 hebben we allebei MP40 gekocht om punten te pakken en traps aangezet en vaak geteleported, soms eens een monkey gooien helpt ook wel. Uiteindelijk had ik nog de upgraded Raygun en hij de Zeus Cannon (upgraded thundergun)voor wanneer we omsingeld waren, en allebij de MP40 toen de error kwam.

EDIT: Oh ja, is iemand hier ook redelijk goed in zombies?

Add me dan op Ps3: ElyDM

Bewerkt: door ---Elias---
Link to comment
Delen op andere websites

welke prestige zitten jullie nu?

ik zelf prestige 2 level 18 :)

Prestige 4 level 40 na 3D en 10H.

@ Nickownage: Ja, op die manier heb ik nu de 5e Prestige Background voor in Player Match :puh: Volgens mij is er al weer een nieuwe manier (na de patch) om te Prestigen in CT.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...