Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lucky Bastard. :D Nog Bankshot ook. :cab:

:engel: Ik weet wel 100% zeker dat dit mijn mooiste kill ever is :Y

Ik vind een gerichte kill met de Tomahawk veel mooier en moeilijker dan een random gegooide Tomahawk naar de spawn van de vijanden.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, BO is wel bugged hoor :( Vooral Combat Training...

  • Ik had een RC-XD, deed boost, botste ergens tegen aan en ging onder de map
  • Care Package kwam eraan, viel uit de heli, en viel gewoon los door de grond...
  • Een vriend is naar prestige 2 in CT geglitched

En ik heb ook meestal "Connection interrupted" of "Host migration", pff :(

@Folkerthoog: mooi gedaan hoor!

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, BO is wel bugged hoor :( Vooral Combat Training...

  • Ik had een RC-XD, deed boost, botste ergens tegen aan en ging onder de map
  • Care Package kwam eraan, viel uit de heli, en viel gewoon los door de grond...
  • Een vriend is naar prestige 2 in CT geglitched

En ik heb ook meestal "Connection interrupted" of "Host migration", pff :(

@Folkerthoog: mooi gedaan hoor!

Dat heb ik nu ook steeds vaker, in het begin niet maar nu elke dag wel als ik BO speel. Vond hem zelf ook wel nice, vandaar die ladder fail :$

Link to comment
Delen op andere websites

Daarstraks TDM op Launch, iemand lag achter een ton, op een gebouw, en je kom hem maar een beetje zien (de helft van zijn hoofd ofzo :puh:), ik deed tomahawk van redelijk ver, kill! ^_^ Die noob ging zelfs terug en ik deed het opnieuw, haha. Maar achteraf bleek dat op één of andere manier het niet op theater was opgeslagen!? Bugged shit :(

Ik deed ook eens een private match in Nuketown met een vriend, Tomahawk only, had een 360 kill :puh:

En ook nog 24-0 in Firing Range, TDM :tu: (Die heb ik als clip opgeslagen btw, voeg me maar toe op PS3 ^_^)

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Net nog een potje TDM gedaan, ging het lekker. Had ik bijna mn chopper gunner, wordt ik gekilt :(

mensen voor online add ff ofso op ps3:

DutchComm4nd3r

die acc is alleen voor black ops :)

Hebben jullie dat ook, dat je echt lekkere potjes hebt van 22/4 ofso. En als je later nog wat potjes doet dat je heel slecht speelt?

Ik soms wel dan speel ik heel goed en dan heb ik weer van die kuwt potjes :puh:

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Net nog een potje TDM gedaan, ging het lekker. Had ik bijna mn chopper gunner, wordt ik gekilt :(

mensen voor online add ff ofso op ps3:

DutchComm4nd3r

die acc is alleen voor black ops :)

Hebben jullie dat ook, dat je echt lekkere potjes hebt van 22/4 ofso. En als je later nog wat potjes doet dat je heel slecht speelt?

Ik soms wel dan speel ik heel goed en dan heb ik weer van die kuwt potjes :puh:

Bij mij is het vaak testen.

Ik speel 1 potje. En is mijn K/D hoger dan 1.50 dan speel ik door. Is ie lager dan leg ik BO:MP meteen weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk is mijn K/D 2.00 geworden. Komt waarschijnlijk omdat de laatste 3 potjes een K/D hadden boven de 10. :7 Mijn K/D is waarschijnlijk zo hoog vanwege de Chopper Gunner en Gunship. Bijna niemand doet de moeite om ze uit de lucht te halen..

Heb de laatste 5 potjes zeker 7 Chopper Gunners gehaald. Vind hem eigenlijk even sterk als de Chopper Gunner van MW2 alleen is deze sneller te halen, dus vind hem een beetje overpowered. Ik heb meestal minstens 10 kills met de chopper als hij niet wordt neergehaald.(Zeker bij Nuketown :7) Wat ik toch wel redelijk veel vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer opnieuw kopen..

In Storyline zit ik nu in LAOS, mooi gebied in het bos waar je op een gegeven moment die Helicopter moet stelen. Daarvoor moet je eerst vechten. Maar in een keer zegt Woods: Spetznaz! En dan komt de Viet Cong eraan. (KLOPT NIET) :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...