Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

"De eerste downloadable content voor Call of Duty: Black Ops is aangekondigd. Het gaat hier om een multiplayer map pack met vier nieuwe ‘normale’ maps en we krijgen ook een nieuwe zombie schietbaan. Net zoals bij MW2 is deze map pack tijdelijk exclusief voor de Xbox 360.

Fans van Black Ops met een Xbox 360 mogen het eerst aan de slag met deze DLC met de naam First Strike op 1 februari. Als we terugkijken naar de exclusiviteit van de Modern Warfare 2 mappacks kunnen we uitgaan van een extra maandje wachttijd voor de PlayStation 3 en de PC bezitters.

First Strike bevat vier maps voor de competitieve multiplayer. Discovery neemt ons terug naar het onderzoekslab dat we kennen uit de campaign en in Kaowloon mogen we oorlogje spelen op de wolkenkrabbers van Hong Kong die we ook kennen uit een singeplayer missie. Een locatie die misschien miste in de campaign was de Berlijnse muur, maar deze komt nu naar de multiplayer zodat je headshots uit kunt delen rond Checkpoint Charlie. Voor liefhebbers van hockey is er Stadium waarin er geschoten mag worden op een ijshockeybaan. Dan hebben we nog een zombie map met de naam Ascension.

Het pakketje zal 1200 MS points kosten, we mogen dus rekenen op een prijs van ongeveer €14,-."

Bron : klik

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk! :tu: Ik ga hem niet kopen. :sigaar: Vind MP toch al niks aan. Waarom zou ik dan de MPMapPacks kopen?

Dan heeft het geen nut om die Maps te kopen, ik ga eerst wel wat video's op Youtube bekijken hoe die Maps zijn. Als ze me bevallen koop ik hem anders niet natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondertussen BO al teruggeven aan de persoon die hem aan mij had geleend :engel: maar morgen ga ik ruilen.. AC: Brotherhood (aangezien ik hem toch niet meer speel) tegen BO (&10€ extra) dus BO verkoop ik 45€ en ik heb bijna al mijn geld terug :)

Ik wil BO nog wel houden maar het verhaal was zo kort :(

Link to comment
Delen op andere websites

'Een Prestige duurt ongeveer 24 uur' aldus David Vonderhaar. Ik deed hier toch echt 15 uur over :puh: Van Prestige 4 naar Prestige 5.

Sta nu in de Weekly Leaderboards van Search and Destroy op plek 97 en in de Prestige Leaderboards op 26. Dit is dus niet geboost, maar na 6 potjes SnD met K/D's van 8 of 9.

Link to comment
Delen op andere websites

Net nog een potje TDM gedaan, ging het lekker. Had ik bijna mn chopper gunner, wordt ik gekilt :(

mensen voor online add ff ofso op ps3:

DutchComm4nd3r

die acc is alleen voor black ops :)

Hebben jullie dat ook, dat je echt lekkere potjes hebt van 22/4 ofso. En als je later nog wat potjes doet dat je heel slecht speelt?

Ik soms wel dan speel ik heel goed en dan heb ik weer van die kuwt potjes :puh:

Bij mij is het vaak testen.

Ik speel 1 potje. En is mijn K/D hoger dan 1.50 dan speel ik door. Is ie lager dan leg ik BO:MP meteen weg.

Haha :puh:

Vandaag heb ik ff wat zombie's gedaan,

Eerste keer level: 14

2de keer level: 16

ik had wel een goede team die niet meteen de deuren opende, eerst veel punten dan wat deuren openen vindt ik. Maar vandaag haal ik een headset dus is het handiger bij zombie's vindt ik, Dan kun je zeggen als iemand meteen bijv de deuren opent dat die dat niet moet doen.

Ben nu level 36 2de prestige :)

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren met een vriend gespeeld. Zombie Mode. Met z'n 2en op Kino tot lvl 20, lvl 15 en lvl 13. Ik opende na de 2e ronde de deur links onder de trap. In de 3e ronde de volgende deur. Dan naast de volgende deur die je kunt kopen gaan Campen voor die Kuthonden. Na die honden naar boven en alles kopen T/M Theater Juggernaut kopen Sentry Turret kopen. Dan kom je al een heel eind. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Komt steeds meer mensen tegen die 15th prestige zijn....

Het schijnt dat je dat zelf kon modden door je account naar de PC te halen (wat ik raar vind, aangezien je MP stats niet op je Xbox worden opgeslagen). Maar deze manier is gepatched.

Er zijn ook custom game modes gemaakt waardoor je 50,000 Xp per kill krijgt. Door de Private Match glitch te doen kan je custom game modes online spelen en zo dus 50,000 Xp per kill krijgen voor in de MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...