Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

In twee dagen gedaan, en altijd op hardened gedaan. Op internet zeggen ze dat het komt door de save en quit optie ofzo. :7 Jammer trouwens dat je niet zoals bij Mafia II kan zien op welk niveau je het hebt gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Omg wordt gewoon gek van die host migration,kunnen mensen niet tegen hun verlies of wat ? confused2.gif

PC gaming. thumbsup2.gif

Ik heb het ook op de PS3 hoor. thumbsup2.gif

Op de PC heb je nooit hostmigrations. Het zijn bijna allemaal 24/7 gehuurde servers.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF?! Dat trophy system moeten ze echt zwaar maken hoor. Enkele weken geleden begon ik met veteran single player, ik was tot missie 6 maar nog geen 1 veteran trophy gekregen..

Dus ik startte gisteren opnieuw het verhaal op veteran, gaat goed alle missies uitgespeeld ook bijna alle veteran trophys gegregen. Ik speel de laatste missie uit en het viel mij op dat ik niet meteen de trophy "Burn Notice" kreeg dus ik skip de credits nog niet. De credits zijn gedaan en nog STEEDS geen trophy het zombie level FIVE begint en nog steeds die trophy niet.. Dus ik ga terug naar single player en druk op resume game, het spel start terug in het begin van de laatste missie. Ik heb dan terug helemaal de laaste missie op veteran uitgespeeld en nog STEEDS geen trophy!! :cab:

Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen want ik ben nou niet direct van plan om even weer heel het verhaal opnieuw te spelen. ZEEER FRUSTREREND! :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat hebben we het dus net over. :7

Op de CoD wiki zeggen ze dat het misschien komt doordat je de save en quit knop vaak heb gebruikt, ik heb die knop helemaal niet gebruikt en alsnog geen trophy... Moet gewoon een patch voor komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Omg wordt gewoon gek van die host migration,kunnen mensen niet tegen hun verlies of wat ? confused2.gif

PC gaming. thumbsup2.gif

Ik heb het ook op de PS3 hoor. thumbsup2.gif

Gefeliciteerd. Op de PC heb ik nooit last van Host Migration oid omdat je servers hebt. :)

EDIT: Oh, dat had remmconen al gezegd. :7

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat Wager Match geteisterd wordt door een hoop retards. In Sticks & Stones enkel knifen en tomahawken, in Gun Game enkel knifen.. Zij winnen er heus niet mee, maar als je constant geknifed of getomahawked wordt, kan je zelf niet eens goed spelen. Hoeveel keer dat ik in de laatste paar seconden in Stics And Stones al niet getomahawked ben van eerste naar laatste plaats, is gewoon hatelijk. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

What the fuck is dit... Ik ga online: "Notice: Your online status has been reset."

Ik ben weer lvl 1!? Hoe kan dit nu!? :duh: Fucking bullshit

EDIT: Naar het schijnt doen ze dat met hackers... maar ten eerste: ik speel op PS3 en ik zou niet eens weten hoe ik moet hacken, en ten tweede: ik was level 31, klinkt dat als gehackt!?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

What the fuck is dit... Ik ga online: "Notice: Your online status has been reset."

Ik ben weer lvl 1!? Hoe kan dit nu!? :duh: Fucking bullshit

EDIT: Naar het schijnt doen ze dat met hackers... maar ten eerste: ik speel op PS3 en ik zou niet eens weten hoe ik moet hacken, en ten tweede: ik was level 31, klinkt dat als gehackt!?

Tja, wat doe je er aan? Had ik ook een keer maar toen ik BO op nieuwe opstarte was ik gewoon weer dat lvl wat ik was. Ik ben lekker 1e perstige lvl 21 volgens mij in Combat Training :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...