Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Even een paar dingen over een reset (wat je nu wel en niet houd):

- Class 1 houd je

- Stats houd je

- Leaderboards niet (je staat dus niet meer in All Time, Monthly en Weekly, je kan er wel weer in)

- Pro Perks van Class 1 houd je niet

- Je kunt je rank terugkrijgen door een glitch (wat bij mij faalde)

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb helemaal niet gehackt of geboost op een of andere manier... Waarschijnlijk heeft iemand mij zomaar gereport en die fucking Failarch neemt zomaar mijn stats weg.

Je stats zijn niet weg. Alleen je rank.

Ja sorry, dat bedoelde ik... :7

Ik ben nu maar opnieuw begonnen, level 18 al...

Terwijl ik ondertussen al 1e prestige had kunnen zijn :-(

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een berichtje gestuurd naar Activision en kreeg als antwoord:

"A connection interruption can cause your stats to reset online. Your stats cannot be restored if they have been reset. Unfortunately we cannot restore your stats information as we do not have access or the ability to change user's stats information. Your stats can only be progressed forward from its current point."

Ja dat heb ik dus vaak, dat er staat "Connection interrupted" als ik online speel :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt een raar probleem.

de choppers en de rc xd's etc. zijn allemaal blauw i.p.v groen

en van de tegenstanders is alles oranje? ipv rood

hoe kan dit?

waarschijnlijk komt het door die nieuwe update want als ik die eraf haal is het gewoon weer normaal?!

op de minimap he

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal niet gehackt of geboost op een of andere manier... Waarschijnlijk heeft iemand mij zomaar gereport en die fucking Failarch neemt zomaar mijn stats weg.

Je stats zijn niet weg. Alleen je rank.

Ja sorry, dat bedoelde ik... :7

Ik ben nu maar opnieuw begonnen, level 18 al...

Terwijl ik ondertussen al 1e prestige had kunnen zijn :-(

Is dat niet een beetje overdreven?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal niet gehackt of geboost op een of andere manier... Waarschijnlijk heeft iemand mij zomaar gereport en die fucking Failarch neemt zomaar mijn stats weg.

Je stats zijn niet weg. Alleen je rank.

Ja sorry, dat bedoelde ik... :7

Ik ben nu maar opnieuw begonnen, level 18 al...

Terwijl ik ondertussen al 1e prestige had kunnen zijn :-(

Is dat niet een beetje overdreven?

Ik was level 31 en ik speel er veel op, dus nee dat is niet overdreven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal niet gehackt of geboost op een of andere manier... Waarschijnlijk heeft iemand mij zomaar gereport en die fucking Failarch neemt zomaar mijn stats weg.

Je stats zijn niet weg. Alleen je rank.

Ja sorry, dat bedoelde ik... :7

Ik ben nu maar opnieuw begonnen, level 18 al...

Terwijl ik ondertussen al 1e prestige had kunnen zijn :-(

Is dat niet een beetje overdreven?

Ik was level 31 en ik speel er veel op, dus nee dat is niet overdreven :puh:

Zelfs ik met boosten had niet in 2 of 3 dagen van 31 naar 50+ kunnen gaan hoor.

Ik ben zelf nu weer level 25. Nog maar 2 voor de L96 <3333

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht ik ook :puh: Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en?

Ga voor Challenges en voor Contracten. Probeer als je TDM veel kills te maken, maar als je Domination doet veel Vlaggen te pakken net als CTF

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht ik ook :puh: Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en?

1 Gamemode is daar goed voor. Search And Destroy. Warlord Pro om granaten te spammen in het begin. Lightweight of Hardline om snel ergens naartoe te rennen of snel een UAV. En Marathon of Ninja om snel ergens naartoe te rennen of om lekker stealthy te spelen. Natuurlijk een AKS-74U met Grip en Red Dot/Rapid Fire.

Link to comment
Delen op andere websites

Dacht ik ook :puh: Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en?

Ga voor Challenges en voor Contracten. Probeer als je TDM veel kills te maken, maar als je Domination doet veel Vlaggen te pakken net als CTF

Ik probeer altijd die Challenges te voltooien. Ik speel graag TDM of Domination, ik MW2 speelde ik soms CTF maar dat is niet echt mijn type speltype. Maar ik ga het gewoon proberen :tu:

Dacht ik ook :puh: Anders was je echt een no-lifer. Ben nu lvl 20 1e Prestige, hebben jullie nog wat tips om sneller te lvl'en?

1 Gamemode is daar goed voor. Search And Destroy. Warlord Pro om granaten te spammen in het begin. Lightweight of Hardline om snel ergens naartoe te rennen of snel een UAV. En Marathon of Ninja om snel ergens naartoe te rennen of om lekker stealthy te spelen. Natuurlijk een AKS-74U met Grip en Red Dot/Rapid Fire.

Ik heb deze week al een paar keer S&D met Cheers. en Zwierd gedaan. Alleen ben hier niet zo goed in :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...