Jump to content

asi loader en car spawner


legalcops

Recommended Posts

hoi ik heb pas op deze forum ff topic gelexze over car spawner, heb de asi loader in die topic geinstal;eerd in gta folder en die carspawner ook ma dan kank gta nietm eer opstarte om dat die de exe niet meer ondersteund of zo?

hoe kank dit fixe?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt waarschijnlijk omdat je niet de goede patch hebt uitgevoerd. Zoek even op tot welke patch de carspawner ondersteunt en zoek daarna de patch die werkt met de carspawner op, installeer het en hij moet werken. Of je zoekt naar de recenste versie van de spawner.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt waarschijnlijk omdat je niet de goede patch hebt uitgevoerd. Zoek even op tot welke patch de carspawner ondersteunt en zoek daarna de patch die werkt met de carspawner op, installeer het en hij moet werken. Of je zoekt naar de recenste versie van de spawner.

ik heb patch 1.0.6.0 in gta 4, maar kan geen goede asi loader vinden voor deze patch.

of spawner voor deze patch ma zo i zo geen asi loaders mis weet jij er 1?

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht op mijn edit knipoog.gif

Edit:Ik heb op mijn andere PC mijn asi loader staan en ik zoek nu welke ik had gedownload, want ik kan niet bij mijn andere PC. Woensdag pas.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830 Deze zou moeten werken.

:(

moeti k alleen die dsound file hebbe of moeti k nog meer hebbe want me carspawner.asi wil nog niet doen in game als ik die dsoun.dll in me gta folder zet, mis ik wat?

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens dit te downloaden. Dat is de Simple Native Trainer. Daar zit een scripthook bijgeleverd.

ja sorry die heb ik ook al geprobeerd voor ik op de forum kwam:S

daar snapte ik al helemaal niks meer van en werkte ook niet in game:S ik heb wel gta 4 opatch 1.0.6.0 he even om rekening me te houden dat het mischien niet werkt op die?

ik snap er echt geen donder meer van nu,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...