K1pc0rn Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 ik wil Nazi Zombies doen in mijn eentje maar dat kan ik nergens vinden. want bij Co-op moet je perse 2 players hebben. ikk heb ook al bij single player gekeken maar daar staat alleen: New game, mission select en resume game. hoe moet ik dit doen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Heb je de game al uitgespeeld? Dat moet geloof ik. Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Topic verplaatst naar Action & Adventure. Reageren
Kryziek Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 De allerlaatste missie zijn de zombie's Dus je moet eerst de hele game uitspelen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Met de derde update heb je het in het begin al hoor. Als ik dat had geweten had ik nu een hogere score op de leaderboards. Bewerkt: 4 mei 2010 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.