Jockie Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) Ik ben pas een beginner (omdat ik pas vandaag mijn videokaart heb geupgrade) dus niet boos worden ofzo. Dus.. Ik had GTA IV van 1.0 geupdate naar 1.0.4 voor de .asi loader & mods. Ik zit op een Windows 7. Ik heb dit geinstalleerd: GTAIV .Net Script Hook v0.893 BETA. .asi loader 1.0.2.0b gemaakt door Alexander. FileCheckFix 1.0.0.4D Advance. EFC20 Error fix. ook .Net 2.0. Net 3.5 wilde niet. Ik start het spel, ik laat 'm laden en dan minimalizeert GTA, ik klik het weer open> zwart scherm, alleen muziek van het laden. Zonder script/met scripts, steeds het zelfde. Bewerkt: 30 april 2010 door Jockie Reageren
Fezz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Je .asi loader is niet compatible met de versie van je GTA, download de nieuwste. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 de meest recente .asi loader werkt gewon pet ptch 4. Wat ik je wel adviseer is om een andere asi loader te gebruiken, die van alexander blade geeft vaak problemen Reageren
Jockie Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik heb ook andere .asi loaders geprobeerd. Veel doen het niet. Alleen met HazardsX .asi loader kan ik wel het spel starten, maar nadat ik uit Romans Apartement kom, crasht/hapert het spel EDIT: Ik plak eff deze topic aan deze topic, in mijn gedachten. Bewerkt: 4 mei 2010 door Jockie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.