SayDay! Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Heeft iemand tips voor de 'Flying School' missies? Ik zou graag steeds goude medailles willen winnen, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar hoe doe je nou in vredesnaam de 'Take Off' missie binnen 30 sec? :huh: Ik speel op de pc met de controller. Graag betere tips dan: "Veel oefenen." of iets dergelijks. Ik ben meer op zoek naar tips over de controls. Andere vraag... Hoe krijg ik dat de nozzles van de Hydra naar achter gaan wijzen? Dus dat je van VTOL-mode naar vlieg-mode gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Heeft iemand tips voor de 'Flying School' missies? Ik zou graag steeds goude medailles willen winnen, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar hoe doe je nou in vredesnaam de 'Take Off' missie binnen 30 sec? :huh: Ik speel op de pc met de controller. Graag betere tips dan: "Veel oefenen." of iets dergelijks. Ik ben meer op zoek naar tips over de controls.Andere vraag... Hoe krijg ik dat de nozzles van de Hydra naar achter gaan wijzen? Dus dat je van VTOL-mode naar vlieg-mode gaat? zet zulke vragen voortaan in san Andreas general: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=19 en gebruik de zoekfunctie Bewerkt: 21 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Dat de post in het verkeerde forum staat heb je helemaal gelijk in. Bij nader inzien: kan een modje deze post ff verwijderen? Ik heb al m'n vragen toch al beantwoord gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 we verwijderen helemaal nix...iig moved to SA general Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SayDay! Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Misschien kan ik nog iets zinvols van mijn nutteloze post maken. Zoals je in mn SP kan lezen was ik op zoek naar nuttige tips om gold te halen bij de 'Flying School' missies. Nou ik heb ze gevonden! Met de tips in het onderstaande bestandje haalde ik alles gold na 1 of 2 keer proberen. Het bestandje geeft ook tips om goud te halen in alle andere scholen. Een tip om dit bestandje downloadbaar op gtagames.nl te maken... Gold in all schools Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.