Jump to content

Sprunk fabriek


R-fl3x

Recommended Posts

ik heb in GTA4 de sprunk fabriek grondig doorzocht en kwam tot wat conclusies. aan jullie om ze te beoordelen!

sommige berusten op feiten, sommige op meningen.

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

-als je binnenkomt krijg je direct een gat in de vloer te zien, waarnaar toe groenachtig water afstroomt. ik trek hier bij een gelijkenis met Sprunk in GTA: San Andreas. ( Mening! )

-wanneer je de eerste stem gehoord hebt ( Pleease leeeave ), begint het daar serieus mistachtig te worden. ( feit! )

-als je nog wat rondkijkt, kom je helemaal beneden, in het gat een gangetje tegen. Via daar kun je doorlopen tot je een brandend vat ziet, en ernaast staat nog een soort kracht generator of zo... verder staat er nog zo een brandende ton, en leidt de uitgang terug naar de achterkant van de fabriek. ( feit! )

Ik heb nu enkele onderwerpen besproken. Als jullie me niet geloven, kan ik gerust bewijsmateriaal maken!

mvg,

Ice

Link to comment
Delen op andere websites

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Dit zijn geloof ik gewoon mensen van de straat die dat roepen. Als je in de stad begint te schieten gaan mensen ook schreeuwen en wartaal uitroepen. Dit is denk ik ook wat hier gebeurt is.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Dit zijn geloof ik gewoon mensen van de straat die dat roepen. Als je in de stad begint te schieten gaan mensen ook schreeuwen en wartaal uitroepen. Dit is denk ik ook wat hier gebeurt is.

hallo,

misschien heb je wel gelijk, maar de eerste stem is totaal anders dan de menselijke stem in GTA4, ook zouden ze 4x het zelfde roepen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn geloof ik gewoon mensen van de straat die dat roepen. Als je in de stad begint te schieten gaan mensen ook schreeuwen en wartaal uitroepen. Dit is denk ik ook wat hier gebeurt is.

-Ik denk eerder dat het de wacht van de Honkers is, het is algemeen geweten dat die achter ja aankomt als je in de Sprunk-fabriek wat schoten lost. Het mistig worden kan ook gewoon toevallig zijn, ik heb het anders nog nooit gemerkt.

-Ik denk daarbij dat het 'groene' water gewoonweg afvalwater is, vuil als het moge zijn.

-De reactor daarentegen wil ik wel eens zoeken, want die heb ik toch nog nooit gezien :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Die mist is rook van je Pistool.

Dit is in alle gebouwen zo, dat als je schiet dat de kamer vol hangt met rook.

Die man die schreeuwt is inderdaad de wachter van Honkers. Hij zal op je afkomen wanneer je schiet in de buurt van Honkers.

Zoals Hearv94 al zei.

Ik denk dat dat water wat uit de muur komt gewoon rioolwater is.

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is allang bekend. Ik heb 2 screens gemaakt waarop je het bewijs ziet dat het die bodyguard van de stripclub is :)

Ik sta trouwens op het dak van de Sprunkfabriek

o6maf5.jpg

Hier staat hij gewoon op zijn plek

29wactf.jpg

En hier heb ik geschoten en komt hij naar je toe rennen (let niet op het tijdsverschil want ik had een screen opnieuw moeten maken :puh:)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

-De reactor daarentegen wil ik wel eens zoeken, want die heb ik toch nog nooit gezien :7 .

het is een generator en die staat gewoon in de achteringang van de fabriek als je onder de brug doorgaat, dus niet via de voordeur.

zo kan je via een tunnel binnenkomen en verras je de wachters daar binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een gele generator, gewoon bij het gat in de muur. Ik kreeg trouwens ook de kriebels daar. Ik had mijn Banshee geplaatst bij de generator en ging naar binnen. Schoot een paar keer en toen hoorde ik Pleeeaasse leavee. Dat vond ik al eng. Toen kwam die bewaker. Ik wist niet dat het die bewaker was. Ik schiet hem dood, ren ik naar mijn auto. Auto ontploft. :bonk: later bedacht ik pas dat hij bij een brandend vat stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...