Jump to content

Sprunk fabriek


R-fl3x

Recommended Posts

Ik ga er oook maar eens heen dat van die verkeerd gplaatste bewaker van Honkers wist ik al lang en dat is ook irritant in die missie in de sprunk fabriek waar hij ook meteen op je af komt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ga er oook maar eens heen dat van die verkeerd gplaatste bewaker van Honkers wist ik al lang en dat is ook irritant in die missie in de sprunk fabriek waar hij ook meteen op je af komt :duh:

sorry, maar eindelijk heeft het topic dat ik hier geopend heb geen waarde. Alle kreten die ik in mijn eerste post opschreef waren van die honkers bewaking. Mag dit gesloten worden?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in GTA4 de sprunk fabriek grondig doorzocht en kwam tot wat conclusies. aan jullie om ze te beoordelen!

sommige berusten op feiten, sommige op meningen.

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Dat zijn de bewakers van de stripclub aan de overkant

-wanneer je de eerste stem gehoord hebt ( Pleease leeeave ), begint het daar serieus mistachtig te worden. ( feit! )

Dat is geen feit, jij denkt dat het zo is.

-als je nog wat rondkijkt, kom je helemaal beneden, in het gat een gangetje tegen. Via daar kun je doorlopen tot je een brandend vat ziet, en ernaast staat nog een soort kracht generator of zo... verder staat er nog zo een brandende ton, en leidt de uitgang terug naar de achterkant van de fabriek. ( feit! )
ja dus?

Dit allemaal is al eerder besproken en het is net zo hard ontkracht

Link to comment
Delen op andere websites

-wanneer je de eerste stem gehoord hebt ( Pleease leeeave ), begint het daar serieus mistachtig te worden. ( feit! )

Dat is geen feit, jij denkt dat het zo is.

Nee, het klopt. Want als je die stem hoort, heb je al geschoten. En de rook komt van het wapen. Dusss. word het wel een beetje mistig daar.

Edit: Lol, quote's kloppen niet meer.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Hier had ik al een topic over gemaakt. Dit is busted.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Hier had ik al een topic over gemaakt. Dit is busted.

en als je die bewaker nou eerst kilt en dan naar sprunk gebouw gaat.

kijken of je dan weer die stem hoort 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

-Toen ik in de bovenste kamer kwam, schoot ik met een Combat Pistol 1 keer tegen de muur aan en dan kreeg ik de vreemde stem "Pleeeeeeease leeeeave te horen. Wanneer ik nog een paar keer schoot kreeg ik "Okay! lets bounce!" en daarna "you're outa here!" te slikken. na de laatste twee kreeg ik een soort bendelid, lijkt wat op een "Lost" lid op mijn dak met een Pistol. ( feit! )

Hier had ik al een topic over gemaakt. Dit is busted.

en als je die bewaker nou eerst kilt en dan naar sprunk gebouw gaat.

kijken of je dan weer die stem hoort smile2.gif

Onnodige bump*

Kan een moderator dit topic sluiten A.U.B.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...