rakker126 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Ik ben op zoek naar een SIMPELE en GOEDE video editor met de volgende functies: Kan 720p renderen en bewerken. Audiospoor kan op worden ingezoomd en uitgezoomd zodat je de film/afbeeldingen op de beat kan laten gaan. Call outs zou ik graag gebruiken. Ik heb een prachtig filmpje gemaakt met Camtasia, het probleem is echter dat het renderen voor geen meter werkt: welk formaat ik ook gebruik, iedere keer wordt een ander stukje van de film zwart. Voorheen gebruikte ik Windows Movie Maker maar die nieuwe versie, daar kan je niet zoveel mee. Reageren
iefen Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 tja, eigenlijk zijn picassa, adobe premiere pro/(after effects), en sony vegas het beste de eerste is makkelijkst te gebruiken en die andere worden onder andere ook voor films als james bond gebruikt nadeel: ze kosten geld dus hoe je daar aan komt moet je zelf weten Reageren
Dieko Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Als je een snelle PC hebt, moet je Sony Vegas kopen. Reageren
iefen Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 adobe premiere pro werkt veel beter dan sony vegas, en is ook nog gebruiks vriendelijker Reageren
Dieko Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 adobe premiere pro werkt veel beter dan sony vegas, en is ook nog gebruiks vriendelijker Daar ben ik het niet mee eens. De tijdlijn bij Sony vegas is veel overzichtelijker en je kan ook de effecten makkelijker bekijken. Reageren
rakker126 Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Zelf heb ik een prachtig filmpje gemaakt met Camtasia, het probleem is echter dat hij steeds andere delen van het geheel in het zwart rendered.... waardoor het filmpje dus nooit goed loopt. Zelf heb ik Windows 7 64 bit 6 gb DDR-3 I7 920 en 5970, herinstalleren werkt jammer genoeg ook niet. Weet iemand hoe dit render probleem opgelost kan worden? Reageren
Dieko Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Zelf heb ik een prachtig filmpje gemaakt met Camtasia, het probleem is echter dat hij steeds andere delen van het geheel in het zwart rendered.... waardoor het filmpje dus nooit goed loopt. Zelf heb ik Windows 7 64 bit 6 gb DDR-3 I7 920 en 5970, herinstalleren werkt jammer genoeg ook niet. Weet iemand hoe dit render probleem opgelost kan worden? Heb je het opgenomen en bewerkt? Want als je alleen hebt opgenomen in AVI kan je het met een andere programma bewerken. Reageren
rakker126 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Zelf heb ik een prachtig filmpje gemaakt met Camtasia, het probleem is echter dat hij steeds andere delen van het geheel in het zwart rendered.... waardoor het filmpje dus nooit goed loopt. Zelf heb ik Windows 7 64 bit 6 gb DDR-3 I7 920 en 5970, herinstalleren werkt jammer genoeg ook niet. Weet iemand hoe dit render probleem opgelost kan worden? Heb je het opgenomen en bewerkt? Want als je alleen hebt opgenomen in AVI kan je het met een andere programma bewerken. Al helemaal bewerkt ja. Reageren
Dieko Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Bewerk hem opnieuw en voordat je hem gaat renderen, zet dan hier de instellingen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Bewerk hem opnieuw en voordat je hem gaat renderen, zet dan hier de instellingen. Als mp4 in hd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.