Jump to content

Een vulkanische tijdbom!

Twister24

Recommended Posts

Doet me denken aan Yellowstone. Ik verwacht dat ie ooit zal uitbarsten, maar de vraag is wanneer. Ik zelf hoop wel dat ik het mag meemaken, lijkt me wel geinig :eten: .

Jij bent echt F*CKING Ziek :N

Hoezo wil je zoiets nou meemaken.

Ik kan mij best wel voorstellen dat hij zoiets wilt meemaken. Het moet zeker een spektakel zijn, al dat opspattende lava, die immens grote aswolk die de vulkaan uitstoot en het oorverdovende geluid, dat vergeet je niet meer.

MSN is niet de betrouwbaarste nieuws site die er is, dat moet je zeker onthouden. Ik heb even gekeken op onder andere www.telegraaf.nl, en daar kon ik niets vinden over die vulkaan in Duitsland. Trouwens, als die vulkaan echt gevaarlijk gaat worden, dan horen wij dat echt wel tijdig hoor. Er zijn vele signalen die een vulkaan afgeeft voordat hij ontploft. Denk aan talloze kleine aardbevingen e.d. Dat zet wetenschappers echt wel aan het denken.

Voorlopig maak ik mij nog geen zorgen. :)

Delen op andere websites

Doet me denken aan Yellowstone. Ik verwacht dat ie ooit zal uitbarsten, maar de vraag is wanneer. Ik zelf hoop wel dat ik het mag meemaken, lijkt me wel geinig :eten: .

Jij bent echt F*CKING Ziek :N

Hoezo wil je zoiets nou meemaken.

Ik kan mij best wel voorstellen dat hij zoiets wilt meemaken. Het moet zeker een spektakel zijn, al dat opspattende lava, die immens grote aswolk die de vulkaan uitstoot en het oorverdovende geluid, dat vergeet je niet meer.

Ja, leuk. Ook leuk als je daardoor dood gaat.

Delen op andere websites

MSN maakt ook echt overal een heftige commotie om he, terwijl er in feite niet veel aan de hand is(Ja over duizend jaar wellicht).. Flut nieuwssite, bleh..

Laat dat maar lekker slapen/dood gaan, dat Yellowstone gebeuren.

Delen op andere websites

Eerst zien dan geloven. Maar ik denk niet dat we nu direct gevaar lopen. En als het echt kritisch was dan werden we nu denk ik allemaal wel geëvacueerd.

Doet me ook denken aan de San Andreas breuk. Daar zeggen ze ook van dat in 10 minuten of in 10.000 jaar weer een mega aardbeving komt.

En dat het over zo een grote tijdsperiode niet zeker is wanneer stelt mij gerust. ^^ kleine kans dat jij er toch midden in staat.

Mee eens. Ik vind het alleen raar dat ik er verder nog niks over gehoord heb! Als dit echt zo is, moet dit binnenkort op het nieuws zijn!

Als het echt belangrijk was. Was het nu al op TV.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...