Forumrunner Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Hallo allemaal, ik zit nu met een probleem in Adobe Photoshop CS2. Ik zit vast in de hand tool. Ik kan helemaal niks meer doen behalve filters, layers etc. Bij elke tool die ik aanklik blijft hij steken bij de Hand Tool. Als ik de computer opnieuw aanzet doet hij het weer, maar als ik daarna een filmpje ga kijken (Call of Duty : Black Ops), en dan een printscreen van dat filmpje in Photoshop zet, doet hij het niet meer. Oplossing? Reageren
Ophion Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Ik weet niet hoe het in CS2 zit, maar in CS4 kun je proberen om Edit -> Purge -> All te doen. Soms wil dat nog wel eens helpen. Mvg, Jeroen. Reageren
Kloep Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Hier staan een aantal oplossingen. Heb je dit allemaal al geprobeerd? Als het niet lukt, hoor ik het wel. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Hier staan een aantal oplossingen. Heb je dit allemaal al geprobeerd? Als het niet lukt, hoor ik het wel. Direct de eerste oplossing werkte, bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.