GTAisgang Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 hoi allemaal, ik heb zonet sparkIV gedownload, een soort imgtool maar dan voor iv. ik open vihicles.exe.img med spark iv, en hop ik zie daar alle namen van de auto's staan, maar hoe kan ik een auto replace? ik wil naamelijk een bugatti veyron erin hebbe!! als iemand mij kan helpe en ff een downloadlink kan geven dan graag! alvast bedankt, GTAisGang Reageren
jvj Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Hey, hier vond ik er eentje. De instructies staan er wel bij geloof ik, in de readme. http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/vehicle-mods/3040 JVJ Edit: in readme stond Import, with SparkIV, infernus.wft and infernus.wtd in vehicles.img (located in \Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages) Ik was te lui om de uitleg te typen. 850ste post! Bewerkt: 1 mei 2010 door jvj Reageren
GTAisgang Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) bedankt Bewerkt: 1 mei 2010 door GTAisgang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.