legalcops Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 hey ik heb pas een auto gemod enz, en de normale versie vliegt normaal nooit over de kop, en deze als ik maar flauw bochtje doe vliegt ie al over de kop wat moet ik verandere en in welke files? tgaat om een gemodde banshee heb er bmw van gemaakt die ook voor banshee was,.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 dat komt omdat in de mod de axis van het model niet goed staat. Lees de readme eens door en gebruik daar de uitgelgde hanling.dat line om het te voorkomen Reageren
legalcops Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) dat komt omdat in de mod de axis van het model niet goed staat. Lees de readme eens door en gebruik daar de uitgelgde hanling.dat line om het te voorkomen ik heb die handling regel er in gezet toen ik die mod instaleerde,.. dus is die niet goed hoe kank dat verandere? kijk ik heb dees die zat er bij die heb ik er ook ingezet toen ik mod installeerde: BANSHEE 1400.0 8.0 50 0.0 0.0 -0.18 0.0 5 0.25 1.0 180.0 0.45 0.65 1.0 35.0 1.50 1.20 12.0 0.14 0.47 2.0 1.4 1.6 0.10 -0.13 0.01 0.5 1.0 1.0 0.8 1.5 0.0 80000 440810 0 1 en dit is orginele: BANSHEE 1500.0 8.0 85 0.0 0.1 -0.18 0.0 5 0.25 1.0 160.0 0.45 0.65 1.0 35.0 1.50 1.20 12.0 0.14 0.47 2.0 1.4 1.6 0.10 -0.13 0.01 0.5 1.0 1.0 0.8 1.5 0.0 80000 440810 0 1 Bewerkt: 1 mei 2010 door legalcops Reageren
legalcops Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 kan iemand me alsjeblieft vertelle wat ik dan moet veranderen? Reageren
Deluxo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Waarschijnlijk zorgt de handling dat je voertuig steeds over de kop gaat. Vervang de orginele en waarschijnlijk zal het niet meer gebeuren. Reageren
legalcops Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk zorgt de handling dat je voertuig steeds over de kop gaat. Vervang de orginele en waarschijnlijk zal het niet meer gebeuren. lees de 2e post boven jou post.. bedankt voor nutteloos reply. ( mischien handig als je eerst hele topic leest als je wil weten wat probleem is voor je wil hel;pen, ma toch bedankt dat je de "moeite" neemt om te helpe ) Bewerkt: 4 mei 2010 door legalcops Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Waarschijnlijk zorgt de handling dat je voertuig steeds over de kop gaat. Vervang de orginele en waarschijnlijk zal het niet meer gebeuren. lees de 2e post boven jou post.. bedankt voor nutteloos reply. ( mischien handig als je eerst hele topic leest als je wil weten wat probleem is voor je wil hel;pen, ma toch bedankt dat je de "moeite" neemt om te helpe ) ehhm okee, hij helpt je toch of niet? hij zegt dat je de handling weer moet vervangen door de originele Reageren
legalcops Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Waarschijnlijk zorgt de handling dat je voertuig steeds over de kop gaat. Vervang de orginele en waarschijnlijk zal het niet meer gebeuren. lees de 2e post boven jou post.. bedankt voor nutteloos reply. ( mischien handig als je eerst hele topic leest als je wil weten wat probleem is voor je wil hel;pen, ma toch bedankt dat je de "moeite" neemt om te helpe ) ehhm okee, hij helpt je toch of niet? hij zegt dat je de handling weer moet vervangen door de originele nee hij zegt VERVANG de orginele, niet plaats de orginele in blahblah, en dat gaat ook niet heb ik al geoprobeerd, dat hoort ook niet, de modded handling hoort juist te werken inplek van de orginele. Reageren
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Misschien kan iemand die verstand heeft van de handling line even kijken hoe het omvallen wordt ge-destimuleert. Reageren
jvj Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) iemand? *bump* Vraag het aan Twister24. Bewerkt: 10 mei 2010 door jvj Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Het enige echte verschil in de handling is het 3e getal. Het getal 50 in de nieuwe handlingline, dus de 85 in de originele. Voor de rest is alleen de massa met 100 kg verlaagd(van 1500 naar 1400), en de topsnelheid met 20 km/h verhoogt(160 naar 180km/h). Dat derde getal is dus de enige grote verandering. (Tenzij ik iets gemist heb bij het vergelijken...)(EDIT: En dat heb ik dus, zie onderaan) Probeer sowieso eens het getal 50 te veranderen in 85. Ik weet zo niet wat dit getal precies codeert, maar aangezien dit de enige grote verandering is, neem ik aan dat het iets met de ophanging-stijfheid van de auto te maken heeft. (Zie EDIT2) Aan te topsnelheid kan het sowieso niet liggen, de auto zou namelijk bij een lagere snelheid dan verder ongeveer hetzelfde moeten rijden. Wat verder eventueel zou kunnen is de massa, maar dit is zo'n kleine verandering, dat dit niet ineens een auto die bijna perfect recht op de weg blijft liggen, verandert in een auto die in no-time op twee wielen en over de kop gaat. (Lijkt mij dan) Met het veranderen van dat derde getal zal de auto in ieder geval beter op de weg liggen, maar het zou natuurlijk kunnen dat de wielen ineens anders binnen de wielkassen liggen. In dat geval kun je een middenweg gaan zoeken, probeer wat waardes uit tussen de 50 en 85. Dus als 85 de auto er raar laat uit zien, of problemen geeft met andere eigenschappen van de auto, zou ik er eens 70 van maken en kijken hoe dat rijdt. Dit moet je zelf dan uitproberen! EDIT: Ik zie dat het 5e getal ook iets veranderd is(0.1 naar 0.0), kan me niet voorstellen dat dat zo'n grote verandering geeft, maar ik ga even naar de legenda van het handling bestand kijken. Ik edit m'n post straks! EDIT2: Het 3e getal staat voor het percentage dat de auto in de grond ligt. Dit kan het dus eigenlijk niet zijn lijkt me. Je zou het kunnen proberen, maar ik denk dat er dit veranderd: 1: de auto gaat normaal rijden maar 2: de auto zal waarschijnlijk ineens veel lager tegen de grond liggen, en dat zal er heel stom uitzien.. Het 5e getal is het zwaartepunt in de Y richting. Dit zou het dus kunnen zijn, al is de verandering zo klein dat ik het me niet voor kan stellen. Zet deze dus eens terug naar 0.1, en check ingame eens wat er gebeurd. Het 1e getal is dus de massa van de auto, zoals ik al zei. Voor de zekerheid kun je proberen de auto weer een massa van 1500 te geven in plaats van 1400. Denk niet dat het veel uit maakt, maar je kunt het proberen. Als getal 5 en getal 1 veranderen allebei niet werken, kun je alsnog het 3e getal terug veranderen naar 50, of een tussenweg(waarde tussen 50 en 85 invoeren) Bewerkt: 10 mei 2010 door Mythbuster Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 je moet de -0.18 veranderen, dat is het zwaartepunt in de hoogte, die moet je dus lager maken. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Lijkt me niet. Y is de hoogte, Z is als het goed is de lengte(lijkt me logischer). Zou ik dus zo laten staan Maar ach, je kunt het altijd proberen Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Lijkt me niet. Y is de hoogte, Z is als het goed is de lengte(lijkt me logischer). Zou ik dus zo laten staan Maar ach, je kunt het altijd proberen ik mod zelf vaak zat dus ik weet wel wat wat is, de centre of maas Z is hier de hoogte. klopt trouwens wel, X is over de breedte, dus in de diepte, Y is de lengte as en Z de hoogte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.