Jump to content

modded auto


legalcops

Recommended Posts

je moet de -0.18 veranderen, dat is het zwaartepunt in de hoogte, die moet je dus lager maken.

bedoel je lager in de min of ...

bijv -0.17 of -0.19?

en zou dit het dan indd oplosse want die andere had ook behoorlijke post vol ideen om het op te losse ma ik zou graag eerst willen weten welke ik zou moete hebben om het echt te laten werken:)

ik heb nu bijv -0.30 genome ( is extreem verschil gewoon om te zien wat er zou verandere, als hij rolt, rolt hij ook door :puh:, maakt rot bochten enz,) kan iemad mij gewoon de volledige handling line geven wat je denkt dat het beste is voor de auto, ik heb de mod: bmw Z4 Coupe, op de banshee

http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/vehicle-mods/3997 <-- deze mod mischien kun je hem uit proberen en me dan de goede handling line geve? ik wou dat ik het zelf allemaal wist maja dat is nou 1 maal niet zo dus:(

Bewerkt: door legalcops
Link to comment
Delen op andere websites

Het elfde getal is ook verandert (namelijk, 20 omhoog), weet niet of het een verschil maakt, maar ik zag dat niemand dat nog had gezien.

Dat is de topsnelheid van de auto, heeft geen effect dus

Link to comment
Delen op andere websites

ja, omdat er dus niks van de axis in de .wft file klopt, je moet nog veeeeeel lager gaan, naar -0.70 ofzo

nou dit heb ik dus gedaan hij rolt niet superm akkelijk om ma de hele handling is PRUTTER dan PRUT,

daarom vroeg ik of iemand gewoon die mod desnoots op een back up gta 4 even kon instaleren met de bijgeleverde handling line en die zo aan passe dat de handling perfect is zoals bijv de comet, ik kan wel blijve verandere aan die nummertjes maar ik heb geen flauw idee wat ik doe, 1 van jullie zou dat mischien wat fijner aan pakken, of ik doe gewoon wat verkeerd met die handling die er bij zit, de enige manier dat te wete is als iemand anders de mod instaleerd en dat bij hem die handling line wel klopt,

ik had hier voor een andere bmw, en die handling line was het zelfde, oook prut bij mij, rolde ook snel over enz,

als ik er wat van snapte zou ik het zelf doen, maar kan iemand van jullie gewoon die mod downloade en me een werkende handling lijn geven , en stel dat die handling lijn die er in zit werkt, wat zou ik dan verkeerd hebbe gedaan dat hij bij mij niet werkt.

dank u wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dat 3e getal en 5e getal ook al geprobeert? Kijk, ik installeer geen mods dus ik kan het niet voor je doen, maar ik weet wel van de meeste dingen wat er gebeurd. Wat jij het beste kunt doen is gewoon zelf met het derde en vijfde getal gaan stoeien, gewoon eerst de 3e een stuk veranderen, kijken wat er gebeurd, en als het niet helpt, zet je het weer terug naar hoe het volgens de bijgeleverde handling lijn moest zijn. Daarna kijk je wat er gebeurd als je de 5e veranderd.

Ik denk zelf dat je het beste met de 5e kan stoeien, en dat het 3e getal je auto niet echt direct beïnvloed qua rijeigenschappen, aangezien het 5e getal volgens mij toch echt de hoogte-uitlijning weergeeft. (Wil je weten waarom ik dat nog steeds denk, lees dan even het dik gedrukte onderaan de post ;))

Ik weet niet wat jij bedoelt met prutter dan prut. Rolt de auto nu minder vaak maar ligt hij b.v. veel te laag in de bocht? Is de ophanging ineens veel te stijf geworden? Stuurt de auto vanuit een heel verkeerd punt?

Probeer ook eens gewoon de originele handling lijn van de Banshee er in te zetten. Kijken hoe hij dan rijdt.

Nogmaals, het handigste is dat je gewoon zelf de waarden gaat veranderen en kijkt wat er gebeurd.

En @ Wesley: Je kunt dan wel vaak zat modden, maar in Zmodeler, met de axis op world, zit het zo:

Y is de hoogte, Z de lengte, en X de breedte.

Het zou wel héél gek zijn als dit ineens anders is in bijvoorbeeld 3dSMax(waar GTA SA mee gemaakt is), of in het programma waar GTA IV mee gemaakt is(waarschijnlijk ook 3dSMax), in GTA IV zelf zal het dus ook hetzelfde zijn.

Dat zou dan ook verklaren waarom de auto nu ineens bagger rijdt, hij zou nu b.v. vanuit een heel verkeerd punt sturen.

Overigens heb ik zelf heel lang GTA SA gemod, en daarin was het als ik me niet vergis precies hetzelfde :)

Men, het zal wel hoor, ik ga me er niet druk over maken :zz: . Ik geef in ieder geval het advies aan topicstarter dat hij ook de Y waarde een keer verandert en dat uitprobeert, voor het geval dat.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dat 3e getal en 5e getal ook al geprobeert? Kijk, ik installeer geen mods dus ik kan het niet voor je doen, maar ik weet wel van de meeste dingen wat er gebeurd. Wat jij het beste kunt doen is gewoon zelf met het derde en vijfde getal gaan stoeien, gewoon eerst de 3e een stuk veranderen, kijken wat er gebeurd, en als het niet helpt, zet je het weer terug naar hoe het volgens de bijgeleverde handling lijn moest zijn. Daarna kijk je wat er gebeurd als je de 5e veranderd.

Ik denk zelf dat je het beste met de 5e kan stoeien, en dat het 3e getal je auto niet echt direct beïnvloed qua rijeigenschappen, aangezien het 5e getal volgens mij toch echt de hoogte-uitlijning weergeeft. (Wil je weten waarom ik dat nog steeds denk, lees dan even het dik gedrukte onderaan de post ;))

Ik weet niet wat jij bedoelt met prutter dan prut. Rolt de auto nu minder vaak maar ligt hij b.v. veel te laag in de bocht? Is de ophanging ineens veel te stijf geworden? Stuurt de auto vanuit een heel verkeerd punt?

Probeer ook eens gewoon de originele handling lijn van de Banshee er in te zetten. Kijken hoe hij dan rijdt.

Nogmaals, het handigste is dat je gewoon zelf de waarden gaat veranderen en kijkt wat er gebeurd.

En @ Wesley: Je kunt dan wel vaak zat modden, maar in Zmodeler, met de axis op world, zit het zo:

Y is de hoogte, Z de lengte, en X de breedte.

Het zou wel héél gek zijn als dit ineens anders is in bijvoorbeeld 3dSMax(waar GTA SA mee gemaakt is), of in het programma waar GTA IV mee gemaakt is(waarschijnlijk ook 3dSMax), in GTA IV zelf zal het dus ook hetzelfde zijn.

Dat zou dan ook verklaren waarom de auto nu ineens bagger rijdt, hij zou nu b.v. vanuit een heel verkeerd punt sturen.

Overigens heb ik zelf heel lang GTA SA gemod, en daarin was het als ik me niet vergis precies hetzelfde :)

Nou heel gek, maar ik heb niet voor niets een mod met op de Z as -0.5, volgens jou idee zou de auto dus helemaal naar achter of naar voren liggen, helaas doet hij dat niet maar hij rolt raar geneog wel minder snel om, rara wat is de hoogte, juist de Z-as

Op ZModelers idee uitgaan is ook fout om te doen, volgens ZModeler is de horiozontale as de verticale en omgekeert.

Link to comment
Delen op andere websites

blijkbaar zal ik me gta maar weer orgineel moete maken want ik krijg het niet aant werk. ik heb geprobeerd met die nummertjes enz, elke optie die hier in staat en toch blijft die auto om rolle, of hij slingert al over de weg, of hij wil geen eens meer een bocht maken wtf..

dus naja ik wenie wrom ze zon handling lijn er bij doen die niet eens goed is:S

tenzij iemand even naar die mod kan kijken en een werkende kan geven geef ik het op;/

Bewerkt: door legalcops
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...