Jump to content

Baseball bat vraagje !


harry1985

Recommended Posts

In GTA IV: The Lost and Damned heeft de baseball bat een unieke functie. Tijdens de races die met een motor worden bereden, krijg je aan het begin een baseball bat overhandigt. Tijdens de race kun je je tegenstanders van hun motor af meppen, gezien het even duurt voordat ze weer in staat zijn om te racen. Als de race is afgelopen zul je niet meer over dit wapen beschikken.

Nu komt me vraag en die is !

Hoe mep je nu rijdend iemand anders van de motor af ??? kan het alleen in een missie ? want zo vrij uit lukt het me niet iemand tips ???

Link to comment
Delen op andere websites

je doet t met vierkantje en rondje. (links en rechts slaan)

vind het wel jammer dat het alleen in races kan. dus niet dat je gewoon de knuppel kan pakken als je aan het free roamen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook bezig er 69 van af te slaan alleen ik ben steeds te snel :puh:

In het begin als de race start kan jer al gemakkelijk 3 afkloppen. Niet kloppen maar echt afkloppen door de toets lang genoeg ingedrukt te houden en dan te lossen. Het duurt inderdaad een tijdje eer je ze allemaal hebt. Toen ik alle 12 races won (verloren races tellen ook om mensen af te knuppelen) had ik er al iets meet dan 69.

Link to comment
Delen op andere websites

Bovenstaande posts vinden we de informatie over de PS3, ik weet niet waar jij zelf op speelt. Maar om het even simpel te houden gebruik je dus op PS3 rondje of vierkantje, en op de Xbox 360 en ik heb het zelf net getest. Daar gebruik je X of B. Op de PC weet ik niet zeker, maar ik denk een van de muisknoppen. Aangezien je die ook als schieten gebruikt onder de gewone GTA IV singleplayer. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC weet ik niet zeker, maar ik denk een van de muisknoppen. Aangezien je die ook als schieten gebruikt onder de gewone GTA IV singleplayer. Succes!

Dit lijkt me sterk, aangezien het niet de bedoeling is dat je gaat schieten tijdens het racen. Ik denk dat je de knoppen moet gebruiken die je ook gebruikt bij een vuistgevecht (Net als op de X-360)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC weet ik niet zeker, maar ik denk een van de muisknoppen. Aangezien je die ook als schieten gebruikt onder de gewone GTA IV singleplayer. Succes!

Dit lijkt me sterk, aangezien het niet de bedoeling is dat je gaat schieten tijdens het racen. Ik denk dat je de knoppen moet gebruiken die je ook gebruikt bij een vuistgevecht (Net als op de X-360)

Ik speel op pc met gamepad en het is dezelfde besturing als console. Alleen gebruik ik niet standard controls maar classic controls en daar is her kloppen LT of RT. Dat zijn allebei geen schiet- of schietrichtknoppen.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...