GTAgangsta Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Hallo allemaal, Een tijdje terug heb ik The Phone House een simlockvrije LG Pop gekocht. Veel problemen met de telefoon en winkel gehad toen. Om een lang verhaal kort te maken, komt het erop neer dat ik bij The Phone House een nieuwe telefoon kopen. Ik krijg dan 145 euro korting (De Pop was 180 min 35euro inruil). Maar ik eigenlijk nog niet echt een idee wat voor telefoon ik wil hebben. Mijn eisen: - GEEN LG meer - max 200 euro Misschien weten jullie een goed toestel voor die prijs. Ik moet het dus bij The Phone House kopen! Niet bij Typhone ofzo, waar ik pas later zag dat die veel goedkoper zijn. Alvast bedankt Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Misschien is de Samsung B3410/Star TXT iets voor jou. Toetsenbord, touchscreen en zéér snel (m'n zus heeft hem) voor slechts €129,99. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Misschien is de Samsung B3410/Star TXT iets voor jou. Toetsenbord, touchscreen en zéér snel (m'n zus heeft hem) voor slechts €129,99. Agree, en er zit een normale uitgang op voor oortjes/hoofdtelefoon. Niet zo'n balkachtig ding waarvoor je speciale oortjes moet kopen, maar je gewone mp3 oortjes-uitgang zeg maar. Reageren
game~skater Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Misschien is de Samsung B3410/Star TXT iets voor jou. Toetsenbord, touchscreen en zéér snel (m'n zus heeft hem) voor slechts €129,99. Agree, en er zit een normale uitgang op voor oortjes/hoofdtelefoon. Niet zo'n balkachtig ding waarvoor je speciale oortjes moet kopen, maar je gewone mp3 oortjes-uitgang zeg maar. 3.5 mm plug bedoelt hij denk ik. Het is een fijn toestel, ik heb hem nou ook naast mij liggen. Heb alleen gehad dat ie soms mensen gewoon belt uit het niets. Maar voor de rest is het echt een goed telefoontje! Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Deze telefoon ken ik wel, maar ik vind het scherm te klein Komt misschien wat zeikerig over, maar ik heb toch liever een groter scherm. De Nokia 5230, is dat iets? Bewerkt: 2 mei 2010 door GTAgangsta Reageren
Kryziek Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik denk dat dat je beste keuze is onder de 200 euro. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Dan denk ik dat ik die maar moet ophalen bij TPH Reageren
.Senne Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Nokia 5230 of Nokia 5530, beiden prachtige toestellen en respectievelijk 150 en 180 euro. De tweede heeft Wi-Fi, de eerste niet. Beiden hebben wel Symbian als besturingssysteem, een erg handig OS waarvoor je ook erg veel applicaties kan downloaden. Edit: niet op de datum gelet, dus misschien heb je die samsung al. Bewerkt: 7 mei 2010 door .Senne Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Nokia 5230 of Nokia 5530, beiden prachtige toestellen en respectievelijk 150 en 180 euro. De tweede heeft Wi-Fi, de eerste niet. Beiden hebben wel Symbian als besturingssysteem, een erg handig OS waarvoor je ook erg veel applicaties kan downloaden. Edit: niet op de datum gelet, dus misschien heb je die samsung al. Ik heb nog niets XD. Maar die 5530 is wel ff 240eu bij de Phone House. Ik moet het daar kopen he... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.