Jump to content

Chain Reaction ?


PrioX

Recommended Posts

Hallo :)

Ik heb een probleem met de achievement: Chain Reaction

(Blaas 10 voertuigen op binnen de 10 seconden.)

Als ik 10 voertuigen opblaas in 10 seconde krijg ik de achievement niet..

Terwijl ik zeker weet dat het er 10 zijn.

Weet iemand hoe dit komt ?

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook de hele tijd, :duh:

Probeer desnoods met simple native trainer de voertuigen te laten ontploffen. De command heet 'explode nearest vehicle' ofzoiets.

oke, waar staat die motorgarage in Alderdey?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar die ene motorgarage in Alderney, parkeer ze dicht bij elkaar en vuur om zeker te zijn een stuk of 2 RPG schoten af.

Ik doe het juist bij die winkel, maar het lukt niet.

Ik speel IV op de Xbox 360 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nog al eens gebeurd is dat de voertuigen wel in de brand vliegen, maar niet ontploffen. Zo haal je het achievement dus niet. Ik heb de parkeerplaats in Alderney helemaal vol gezet met 10 motoren, die ik inderdaad haalde bij de winkel in Westdyke. Vervolgens ging ik op het viaduct schuin boven de parkeerplaats staan. Daarna joeg ik er een stuk of vier granaten doorheen en bingo, na vele explosies was het achievement binnen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde, maar dan met Trophies...:duh: Ik heb alle bovenstaande methoden geprobeerd, maar nee... Nog altijd geen Trophie.:7

EDIT: ik ga het eens in TBOGT, want sommige Trophies/achievements zijn nog te behalen in The Episodes.:puh:

EDIT2: gehaald!!! Had in TBOGT geprobeerd en het werkte!_O_

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij lukte kreeg ik die Achievement wel meteen de eerste keergewoonin de motorshop in Westdyke

naast de 8 motoren nog 2 voertuigen erbij zetten en 2 keer met je RPG schieten: Achievement Chain reaction gehaald :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook 10 voertuigen opslaan met Simple native en dan onder Car menu 2 zoeken naar explode saved car, onderaan. Of je gaat bij elke auto staan en drukt dan op RCtrl+b. Ben je klaar bij alle voertuigen? Druk dan op Ralt+b

En nu nog wachten op een Simple Native voor EfLC!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...