Flokkert Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Hier staan ook heel veel auto's, Hier kan je hem ook makkelijk halen! Klik Hier! Bewerkt: 2 mei 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Oeps. Ik loop een beetje achter. De 5.6 is er ja http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2115 en hij werkt fantastisch. Alleen spijtig dat je de nieuwe wapens nog niet kunt spawnen... De wagens echter wel. Dat kan wel hoor? Ik weet niet wat er mis is met je Simple Native maar ik kan alles spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Oeps. Ik loop een beetje achter. De 5.6 is er ja http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2115 en hij werkt fantastisch. Alleen spijtig dat je de nieuwe wapens nog niet kunt spawnen... De wagens echter wel. Dat kan wel hoor? Ik weet niet wat er mis is met je Simple Native maar ik kan alles spawnen. Hoe moet het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 [table=simple]@jvj:[/table] Check je inbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Hier staan ook heel veel auto's, Hier kan je hem ook makkelijk halen! Klik Hier! Hier kun je ook naartoe als je de Achievement Chain Reaction snel en makkelijk wilt halen! Waarom ? Nou hier staan bijna altijd 2 rijen dicht op elkaar geparkeerde auto's langs de weg , En natuurlijk rijden er ook gewoon nog auto's langs. Dus schiet gewoon even met een RPG (Of gooi een granaat) in een rij geparkeerde auto's , En geniet van de show! Bij mij reden er vaak ook nog auto's langs die dan mee explodeerde toen ik de 1e auto kapot schoot. Bewerkt: 3 mei 2010 door Melvin_123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.