josie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik kan in paint niet meer als *jpeg of *jpg opslaan. En als ik als *gif bestand wil opslaan gaan de kleuren deels verloren. Wie kan me helpen? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Dat klopt maar probeer het eens opteslaan als BMP file en dan via msn versturen naar iemand en dan terug vragen en jke hebt hem als jpeg Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 das wel een heel erg kromme oplossing...misschien nieuwe versie van paint installeren? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Instaleren duurt langer ... Maar je kan hem ook proberen gewoon een nieuwe kleurenkaart kopen Reageren
Ironfist Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Control panel->add or remove programs->Microsoft office->change->onderdelen toevoegen/verwijderen-> iets met filters Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.