Jarno91 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Ik kreeg laatst een telefoontje van iemand en die zei dat hij wel een parachute kon brengen als je er 1 nodig had. Maar ik ben vergeten wie er heeft gebeld en ik kan in mijn telefoon niet vinden wie er een parachute kan brengen Weet iemand misschien wie er een parachute kan brengen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Je kunt hem krijg door Armando te bellen. Selecteer telefoon > Phonebook > Armando > Gun Van. Ik denk dat hij daarmee bedoelt wordt, want als je hem belt voor die wapens, zit er in het wapenvoertuig een parachute. Maar ik bel hem nooit, want ik gebruik de cheat 359-555-7272 (dit moet je dan dus intypen in je telefoon ingame) Is veel makkelijker. Bewerkt: 1 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 (bewerkt) Oh Tom, cheats . Je kan de parachute ook op veel verschillende hoge plaatsen vinden, zoals de Rotterdam Tower. The Underground Informatietopic. Bewerkt: 1 mei 2010 door jimmiefitz Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Wat je ook kan doen is alle basejumps doen (je krijgt dan automatisch een parachute) en als je ze allemaal voltooid hebt dan spawnt een parachute in je savehouse. Kost niks + je hoeft niet te cheaten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Oh Tom, cheats . Je kan de parachute ook op veel verschillende hoge plaatsen vinden, zoals de Rotterdam Tower. The Underground Informatietopic. Kan ook... Maar ik gebruik altijd de cheat of die uit mij savehouse. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.